Global Chat fra 10. februar 2025
[Emne Velkommen til 30plus! Dette chatterommet er for chattere over 18 år og anses som voksne. Chattere under 18 år vil bli bedt om å forlate og/eller fjernet. Vennligst snakk kun på engelsk
Gruppe/styre i rommet
(brah har kommet inn i rommet)
brah: hallo dere fantastiske mennesker :D
[a har forlatt rommet (logger ut)].
brah: klemmer e ^^ hvordan går det med deg, Angel?
brah: hei g :-)
.
brah: vi hadde debatter i går kveld... Tyskland står foran valg den 23. februar... Det er autokrater mot demokrater. Vår (venstreorienterte) kansler minnet USA og Kina om at Europa har 450 millioner mennesker og vil stå for demokrati, det er det HAN (og jeg) jobber med...
[c har forlatt rommet (logout)].
brah: det er sluttspillet, folkens :-) verdensfreden ligger foran oss og er innen rekkevidde - det er en kamp frem til en gyllen slutt - det er den siste nedtellingen
brah: Kansler krever beskatning for de superrike, som jeg håper
brah: og gi det til de fattige for å hjelpe dem først i livet
brah: det er autokrater mot demokrater - vi vil VINNE, folkens
d: takk e
f er pessimistisk med hensyn til verdensfreden
brah: god middag fra Tyskland, f:-)
e: heya Sir brah huugz ya xo
e: sowwy forberedte middagen for barna mine
g: hei brah
brah: det er en intergalaktisk, flerdimensjonal, overordnet happening, f . Vi er en koloniplanet av orion-imperiet, ledet av illuminati. Nå, det er GUD som kommer
f: Kommer CDU/CSU tilbake?
g: noen ganger kan skattlegging av de rike ha en negativ innvirkning
brah: hei e ^^ og g ^^
g: selv om det er det mange mennesker kanskje ønsker
h: Hvor mange barn har du, e? :)
e: 1... gift. så 2 :D
h: hahah, ok :P
[jeg har kommet inn i rommet].
e: :D
brah: du er ikke et dårlig menneske bare fordi du er rik, ja. Se, hva Ted Turner (CNN) gjorde - han ga 1 milliard dollar til FN, g , mens USA ikke betalte sin gjeld til FN
g: Jeg tror det var i Norge de hadde innført en formuesskatt...de regnet med å få inn 100 millioner dollar i tillegg til skattemålet sitt
g: i stedet tapte de nærmere 500 millioner dollar.... lignende historier om slike ting har skjedd andre steder, f.eks. i California
brah: har ikke hørt om det, g, jeg skal slå det opp, takk! :-) Det som skjedde i Davos, Sveits til World Economic Forum var at Greenpeace-aktivister blokkerte helikopterlandingsplassen for de superrike.
brah: Jeg er medlem av demokratiets forsvarerklubb, g :-)

g: Det er kanskje ikke rettferdig at de skattlegger inntekten til vanlige folk og rike mennesker på avkastningen, men å frita rike mennesker fra noen skatter kan også ha fordeler
g De kan velge å investere pengene sine et annet sted
brah: på ingen måte, g, etter min (nåværende) mening. Superrike investerer regelmessig for sin EGEN formue.
brah: MENNESKEHETEN, FORENES
brah: la oss gå for VERDENSFRIDE :-)
g: bbl ... lunsjtid
[g har forlatt rommet].
Alle tekster er oversatt med kunstig intelligens.