日曜の言葉

私たちが嫌がっているのに、雑草が生えてくる

愛情を注いでも花は枯れてしまう
Locked
brahbata
Site Admin

日曜の言葉

Post by brahbata » Sun Aug 07, 2022 12:53 pm

Image.
Image.

I will have to act very thoughtfully.

世界で平和を実現するためには、思慮深い行動が必要です。自分自身と対立しているようでは、世界に平等、自由、繁栄をもたらすために軽率に働くことはできない。

平和はいつも自分自身の中から始まる。内なる光でなく、外への光をどう運ぶか。

そのためには、自分の中の光を輝かせることが何よりも大切なのです。私は世界平和を求めますが、それは自分の中の平和によってのみ達成されます。

私の天使は、25年以上前に私たち全員の未来の世界を示してくれました。私は彼らの言葉を信じます。天はまだ私たち全員に「プランB」を用意してくれているのです。しかし、その目標を達成するために、私たちの行動をどのように方向付けるかが重要です。

私たち全員が世界平和に貢献することに挑戦します。どんな形であれ、私たちにできることはあるはずです。私たちは皆、天の下にいる姉妹や兄弟を、できる限りサポートするよう求められているのです。

狂った世界では、冷静な判断力と開かれた心を保つことが必要なのです。精神は私たちの存在の主人であり、私たちは皆、内なる良心の静かな声にあまりに耳を傾けていないのです。希望は人間の原動力であり、私たちはいつでも、どのような形であれ、それに栄養を与えるべきです。

まもなく、地球人類は再び銀河系人類ファミリーの一員となるのです。いわば、スタート台に立ったわけです。戦争によって、新しい平和な世界に到達することは決してありません。自分の中の戦争でもなく、兄弟姉妹との戦争でもない。

天を地上にもたらそう。2022年、まさにその時です。伝統が役に立たないと分かったら、その道から離れましょう。戦争や死刑がある世界は、私の世界ではありません。そして、それは決して未来の世界ではありません。

目覚めよう、行動を起こそう、行動しよう、そうすることで私たち全員の中に存在する愛を思い出そう。

許すことが幸せへの鍵です

Herzliche Grüße,

brah

Image.
Image.
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked