Ord for søndag.

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Ord for søndag.

Post by brahbata » Tue Oct 25, 2022 12:12 am

Image
Image



Jeg må være veldig omtenksom.

Å bringe fred til verden vil kreve gjennomtenkt handling. Vi kan ikke jobbe forhastet for likhet, frihet og velstand i verden hvis vi er i konflikt med oss ​​selv.

Fred begynner ALLTID i oss selv. Hvordan kan jeg bære lyset mitt utenfor hvis det ikke skinner innenfra?

Derfor er det av største betydning at jeg lar lyset skinne i meg selv. Jeg søker verdensfred-jeg vil oppnå det BARE gjennom fred i meg selv.

Englene mine viste meg fremtidens verden for oss alle for mer enn 25 år siden. Jeg tar dem på ordet. Himmelen har fortsatt en "Plan B" for oss alle. Det som betyr noe er imidlertid hvordan vi styrer oppførselen vår for å oppnå dette målet.

Jeg utfordrer oss alle til å bidra til verdensfred. Uansett hva vi kan. Vi er alle kalt til å støtte våre søstre og brødre under himmelen på den måten vi kan.

I en verden som har blitt gal, er det nødvendig å holde et klart hode og et åpent hjerte. Sinnet er herre over vårt vesen, og vi lytter alle altfor lite til vår stille stemme fra vår indre samvittighet. Håpet er menneskets drivkraft-og vi må pleie det hvor og hvor enn vi kan.

Snart vil menneskeheten på jorden igjen være en del av den intergalaktiske menneskehetens familie. Vi er i startblokkene for å si det sånn. Vi vil aldri nå en ny verden av fred gjennom krig. Verken krig i oss selv, eller krig med våre brødre og søstre.

La oss bringe himmelen til jorden. Det er år 2022, det er virkelig på tide. La oss forlate veiene til våre tradisjoner når de har vist seg ineffektive. En verden hvor det er krig og dødsstraff fullbyrdes, er ikke min verden. Og det er absolutt ikke fremtidens verden.

La oss våkne opp, la oss ta grep, la oss handle og ved å gjøre det, la oss ikke glemme kjærligheten som bor i oss alle.

Tilgivelse er nøkkelen til lykke.

Herzliche Grüße,

brah

Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked