Kind X-Animus. Hemmelig trussel mot verden.

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Kind X-Animus. Hemmelig trussel mot verden.

Post by brahbata » Tue Oct 25, 2022 12:09 am

Image
Image




Jeg vandret gjennom skogen til jeg kom til en liten lysning. Månen og stjernene lyste sin lyse, bleke glød inn i verden, og fikk nattedugga til å blinke overalt.
Den myke mosen som hadde dekket den jordnære skogbunnen på min tur så langt, ga etter for matt undervegetasjon i kanten av lysningen. Den gamle mannen ventet allerede på meg på en trekrakk ved et eikebord i det åpne rommet. En kvist knakk under foten min, og den gamle mannen så på meg. Jeg gikk bort til ham, og han gjorde tegn til meg at jeg skulle sitte ved siden av ham.
Vi hilste på hverandre med et blikk, alvorlig og nært. Jeg kjente i mitt hjerte den behagelige følelsen av velvære og varme som bare kan komme fra å vandre sammen i vennskap i århundrer.

Jeg satte meg på en krakk. Den reisende fylte rolig boksen som ventet på meg med rødvin. Vi skålte for hverandre og satt stille og funderte i vennskap en stund.
Da hjertet mitt nådde ham, spurte jeg ham: "Vær så snill, venn. Fortell meg hvordan verden din noen gang gikk med den."

Den gamle mannen så på de mørke trærne i bakgrunnen av den tilsynelatende lysningen, men virket uvitende for dem. Mens han så inn i hjertet sitt og samlet seg, tok han en ny slurk av koppen ettertenksomt og begynte å snakke.

"Vel, brahbata..." begynte den reisende talen med letthet.
"Kampen om retningen til din verden vil ende annerledes enn den noen gang har gjort for mitt folk," begynte han. "Våre verdener vil dele opp-og nedturer av tidevannet, men din verden vil bli helbredet." Han trakk pusten dypt og så på meg. Øynene hans glitret fløyelssvarte. Han ler og sa: "Ånden bestemte seg da for å gjøre et spinn i min verden, så dette spinnet i din verden kan nå gå den andre veien."

Den gamle mannen ble stille og søkte i lommen etter pipa. Han så ut til å tenke. Da jeg samlet meg, fortsatte jeg med spørsmålet: "Fortell meg om art X, Animus. Hvordan tror du jeg best kan tjene min verden, mitt folk?"

Rumpen fant i mellomtiden stuen i dypet av kjeledressen, fylte pipen med snus og tente den. Etter å ha varmet opp pipen, trakk han pusten dypt, holdt pusten et øyeblikk, blåste ut røyken og snakket så til meg. "Det er alltid en ulempe å tenke at du er smartere enn resten. Uovervinnelighet overvinnes ikke av kløkt. Hjertet ditt vil lede deg til sannhetens ånd. Makt, ekte kraft, oppnås bare gjennom dedikasjon. Renheten til det opprinnelige begjæret i en bare vesener kan forsegle skjebnen til hele verdener."

Jeg lyttet innerst inne til ordene hans. Den gamle mannen vekket i meg et nølende minne om tidligere erfaringer. Han tok en ny slurk fra pipen, strøk ettertenksomt over haken og fortsatte så.

«Animus...» begynte han, mer for seg selv enn for meg.
"Selv vokterne av de hellige skriftene til mitt folk vet ikke hvor de opprinnelig kom fra. De er gamle, brahbata, veldig gamle. I våre opptegnelser er de nevnt med mange navn. Vi kjenner heller ikke deres opprinnelige navn, for ikke å nevne av de mange mulige betydningene av navnet deres. Mange verdener i forskjellige galakser kaller dem Aspen, noen kaller dem Animus, og vi har alltid kalt dem ganske enkelt 'mennesker'."

Den gamle tok en pause. Det virket for meg som om han lurte på hvilken del av opplevelsen hans av «mennesker» som kunne være meningsfull for meg.

"Vel," fortsatte han til slutt, tilsynelatende usammenhengende, etter tankerekken som hadde kommet over ham, "men-de beseiret oss ikke til slutt, det var vår egen arroganse vi følte mot dem fordi vi hadde vokst i oss selv, fikk dem til å ta over verden vår på den tiden."




Den gamle mannen lo plutselig, som om han klandret seg selv for dumheten til skapningene i de erobrede verdenene. Så fortsatte han. "Aldri undervurder dem for deres antatte litenhet, brahbata, for da vil du ikke kjenne kosmos og dets levemåte. Selv en av disse vesenene kan begrense sinnet til ti voksne krigere som deg, hvis disse mennene ikke er forberedt med en ren hjerte og et klart sinn Se aldri nøye i øynene til en representant for "folket", foren aldri sinnet ditt med deres ånd, hvis sjelen din vet om dem og du ikke er forberedt. Deres bevissthet, deres tenkning, er så merkelig for oss , at den svake vismannen oppdager en maktesløs, gjennomtrengende, kald vilje først når vi møter dem på det telepatiske planet. De som ikke vet noe om dem og deres sanne natur ser ut til å passere dem uskadd. Husk at du også har radiobølger kan "motta" med riktig detektor Men de bølgene er "der", de finnesuansett om du har et nyttig måleinstrument. Art X, 'menneske', fungerer også som bare en kollektiv organisme blant mange andre i alle verdener."

Den gamle tok en pause og strakte lemmene. Han lo lavt-kanskje fordi han likte den skjøre kroppen sin. Så fortsatte han å snakke.

"Makten til 'folket' ligger i den tilsynelatende litenheten til dets individer-de går ikke ubemerket forbi, bare ubemerket. Likevel er de overalt i universet og tar over verden en etter en, selv om knapt noen gjenkjenner dem for det de er-mørkets voktere. Og nå, brahbata," fortsatte han, "det er din verdens tur.....

Alt i verden er likt», fortsatte den reisende.
"Hvert enkelt medlem av ospene er analogt med en enkelt celle i kroppen. De er sterkt sammenvevd telepatisk og energisk og i konstant interaksjon med hverandre. Bare som helhet danner de en organisme som ønsker å skade deg effektivt.
Og de reiser hele tiden gjennom din verden. Dag etter dag, time etter time kommer utallige mennesker hit. Endeløs. Deres beskyttelse ligger i din uvitenhet.

Vi kjempet en gang mot mange arter," la den gamle mannen til, uten å sukke oppgitt, "beseiret enhver tilsynelatende uovervinnelig kjempe som ønsket oss ondt, men sinnet vårt var ikke forberedt på 'mennesker'. Derfor, brahbata, er vi her nå for å gi deg vår uttalelse.

Hvert av disse vesenene er i konstant kontakt med kollektivet. Ikke bare i din verden, men de gjennomsyrer alle verdenene de er spredt over. Og hver av disse vesenene har den kollektive kraften til å knuse sinnene til de modne og sterke krigerne når de går ut av bevisstheten. Likevel, etter å ha invadert andre verdener, hele verdenssystemer, kan du nå stoppe dem. Slik står det skrevet i livets bok, og slik skal stjernene tegne den."

Stearinlyset på eikebordet flimret til siste flamme. Vennen min stirret, tilsynelatende meningsløst og magisk betatt, inn i lyset, direkte inn i energien som var grunnlaget for alt liv.
Vi var begge stille et øyeblikk. Jeg trengte stillheten for å bearbeide det jeg hørte, og han nøt nok sine for lengste opplevelser med «folket». Så begynte den reisende, min gamle herre, igjen.

"Animus er mektige herrer, for de avslører seg ikke som det i begynnelsen," sa den gamle. Han tok en ny slurk av sporene og fortsatte så. "Fortell meg, brahbata: hvordan kjemper du mot en fiende som er for liten til å bli ansett som en fiende? Hvem er overalt? De har makten til å kontrollere sinnet ditt, og du merker det ikke en gang. Mange arter er i deres tjeneste og under deres kontroll Og det er disse fysisk større artene du tror er dine største fiender.

"Folket" kan bare beseires av kreftene i vårt hjerte. Kraften til medfølelse, som er over instinktet for bevaring av arter, er ditt mektigste våpen. Og denne gangen, brahbata, vil verden stå og overvinne fiendtligheten Husk deg alltid hvordan du følte deres ånd, hvordan gnisten av deres kollektive bevissthet en gang trengte inn i ditt vesen Husk det og slå dem denne gangen Slå dem!

Folket.





________________________________



Merk: Jeg hørte først om osp for rundt 15 år siden da jeg hadde en telepatisk forbindelse med venner på den andre siden av månen som fortalte meg om det. Senere-da de ble "ernært" åndelig-møtte de meg. Her i Homberg (jeg reiser ikke lenger). De vokser seg større enn landmaur (de største maurene jeg har sett så langt var omtrent 3-4 tommer lange), og forskere tror de er arter importert fra Sør-Amerika eller Asia-men det er de ikke. De slår seg sammen med Aton, Lord of the Orion Federation. Vi har en EKTE alliert: landedderkopper. Edderkopper er også gode telepater og jagerfly. De synes vi mennesker er for tøffe, rett og slett fordi de er krigere selv. Og de er våre allierte mot ospene.
Vi kommer til å vinne.



[farge=#7fffd4]
av SPEIL nr. 5/28.1.2008

skriver på side 120:

En suksessoppskrift for krigsmaur


Den argentinske mauren (Linepithema humile) har erobret verden og finnes nå på seks kontinenter. Forskere ved University of Illinois i Urbana har nå oppdaget hemmeligheten bak suksessen. I åtte år så de insektet erobre Rice Canyon i Sør-California. Ifølge studien følger nykommerne to ulike strategier på vei til destinasjonen: Først angriper de sine lokale slektninger for å spise dem, og senere tømmer de systematisk konkurrentenes matressurser. Spis og sult-de ser ut til å ha stor suksess med denne todelte strategien: før de kommer til RicDa vi ankom Canyon, var det 23 innfødte maurarter, men nylig bare 2. Bare ved å følge slike invasjoner i sanntid kan vi forstå de dynamiske prosessene som den fremmede arten til slutt vinner, sa maurforsker Andrew Suarez.


[/farge]

"La oss leke mester og tjener"
Depeche Mode

Nå-kreftene til interdimensjonal altruisme bruker visdommens sverd for å endelig vinne.
[/farge]





Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked