EarthWatch-Deteksjon

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

EarthWatch-Deteksjon

Post by brahbata » Mon Oct 24, 2022 11:27 pm

Image
Image


Deteksjon

Jeg brukte store deler av barndommen min på å søke etter ukjente flygende gjenstander. Jeg så alltid opp og håpet å se de hvis eksistens jeg følte i mitt hjerte og hvis virkelighet jeg prøvde å forstå intellektuelt. Jeg svingte mellom faser av intuitiv gjenkjennelse og mental tvil. Men alle mine år med å se opp har ikke belønnet meg på den måten jeg hadde håpet.

I dag-etter en tid med å utforske sinnet mitt, mitt vesen og min bevissthet-dukker det opp en mer lovende tilnærming for meg.

Image

Basert på ideen om at vi alle er bestemt (og at denne forhåndsbestemmelsen av alle våre underbevisste sinn er åpenbar), virker «trening»-bevissthet for meg å være det grunnleggende kravet for å lykkes med å se fremmede eller interdimensjonale flygende objekter og deres passasjerer.

Det er viktig å betinge sinnet vårt på en slik måte at et nært forestående møte antas å være sikkert. Så en viss "naivitet" er gunstig her, fordi den lar oss overvinne intellektuell, tillært tvil. Vi oppfatter vår verden gjennom individuelle øyne og informasjonen vi mottar blir sensurert av vår bevissthet. Våre ideer bestemmer vår oppfatning, og av den grunn kan vi starte med årsaken.

«Objektivitet» som sådan synes jeg ikke eksisterer. Oppfatningen av flertallet innen en tid gir oss et «gyldig» verdensbilde og denne modellen representerer kun et forsøk på å beskrive og forstå virkeligheten til enhver tid. Så det er i første rekke et spørsmål om å søke kunnskap og «sannhet» i seg selv og dermed holde seg på avstand fra postulert sannhet.

Når dette skrittet først er tatt i hjertet, vil det før eller siden også nå våre sinn. Og dette sinnet kan da åpne seg for oversanselige og utenomsanselige fenomener. Antatt naivitet-i denne formen for bevissthet (selvkondisjonering)-gir en uvurderlig fordel.

Hvis sinnet vårt er åpent for denne verdens underverker, er det bare et kort skritt før de blir forvandlet til erkjennelse.

Læring betyr å gjenkjenne.

Så hvis vi ønsker å møte romvesener (nå, for tiden for kollektiv endring), kan vi konfrontere vår bevissthet med denne virkeligheten og betinge oss selv i hvert øyeblikk av vårt vesen. Hvis vi er våkne og ideen vår om et tidlig, umiddelbar møte gjør resten, vil suksessen ikke bli forsinket etter resonansloven. Det er imidlertid alltid viktig å tenke med et «åpent» hjerte, det vil si å være klar over den universelle og altomfattende og formende kjærligheten.

Så la oss gjenkjenne den iboende kraften i vårt vesens selvbestemmelse, og la oss være klar over vår multidimensjonalitet i hvert øyeblikk av vår erfaring. Ideen om å gå på en planet, i en gate som er full av romvesener, åpner vår bevissthet (med konstant kondisjonering) for sannhetene i vår verden. Det er imidlertid viktig å innse at ideene våre er basert på våre ønsker og motivasjoner og derfor noen ganger kan skygge vår umiddelbare opplevelse. "Perception" er en tightrope walk, men dette betyr ikke at det ikke er verdt å trene ditt eget sinn. I kritisk selvrefleksjon er vi i stand til å skille ønsker og håp fra umiddelbar oppfatning. Dette skjer gjennom kraften i vårt eget hjerte, som reagerer på oss gjennom følelsene som følger med enhver kognitiv tanke. Vi er alle herre over vårt vesen og manifesterer våre realiteter basert på våre ideer og drifter. Grunnlaget for denne oppførselen er vår uvitenhet; og hvis vi er genuint villige til å ta ansvar for oss selv, vil universet belønne oss.

Det finnes universer, som sandkorn i havet-og de er alle overbefolket. Kontakt før den "offisielle" kontakten er etablert og er nok mest givende når vi kan oppnå individuell modning for oss selv. Alle av oss må ikke tvile på universaliteten til intelligent liv (inkludert eksisterende kontakter av jordboere med de som kommer utenfra) bare fordi vi ikke personlig har hatt en "bevisst" opplevelse. Vår erkjennelse kan noen ganger ligge i fremtiden-og slik kunne vi ta det første skrittet i den retningen i dag.

Å benekte sannheten ville være å lukke sinnet. Respekt er et prinsipp i universet og fører til ydmykhet. Ingen respekt-ingen kunnskap.

b]"Velsignet er faktisk laktans, som benektet jordens sfæriske form, hellig er Augustin, som innrømmet den sfæriske formen, men benektet det motsattennd, hellig er våre dagers embete, som innrømmer jordens litenhet, men fornekter dens bevegelse. Men helligere for meg er sannheten."
John Kepler[/b]

Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked