Erkjennelse-illusjon

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Erkjennelse-illusjon

Post by brahbata » Mon Oct 24, 2022 11:17 pm

Image
Image


Illusjon



Måtte neste meditasjon bli lest og sakte kjennes jeg og mine er illusjoner.

Og likevel inneholder alle setninger som betyr noe for oss disse ordene. Eksisterer jeg? eksisterer jeg? Eksisterer jeg?Når jeg ser på meg selv, redusert til min fysiske, gjenkjenner jeg et eksisterende selv. Men når jeg prøver å se bak det magiske speilet og fokusere oppmerksomheten på innsiden, kan jeg ikke oppdage et "jeg". Jeg ser da en substans som mitt indre har oppstått fra-men består jeg av denne substansen?Kroppslig er huset, sjelens tempel. Det er et kjøretøy som gjør det opplevelsesrikt å reise innenfor den fysiske dimensjonen. I moderne termer, ikke noe mer enn en "datadress" som vi kan "oppfatte" sanseinntrykk gjennom. Så kroppen er form-har den essens?

HVEM er det for hvem disse sensasjonene eksisterer?

For "HVEM" er de ment?

"HVEM" eller "HVA" er den som mottar dem?

"HVA" er interiøret? Hva er den iboende substansen i det som får oss til å oppleve at vi "BE" Drømmer jeg om mitt vesen?

Drømmer jeg?

Av hvem"? HVORFOR? HVEM ER JEG ???

Det kan ikke være noen evighet i forgjengelighet. Det kan ikke være noen forgjengelighet i evigheten. Det kan ikke være noe absolutt, og heller ikke noe relativt. Persepsjon er basert på fantasi og fantasi flyter i illusjonens vind. Kunnskapens magi er ugyldig mot all illusjon. Illusjon er verken usannhet eller sannhet, men kroppsløshet. Lediggang er ingenting annet enn tomhet. Det er slik jeg kjenner igjen verden-ved å se at den ikke eksisterer. Bedrag-livet er bedrag Men hvis "livet" er en av de utallige mulige illusjonene, er det da noen sannhet som vedvarer? Finnes det sannhet hinsides all forgjengelighet? Kan mitt vesen komme ut av det dype hav av feil og illusjoner?

Ingenting er SANNHETEN. SANNHETEN ER INGENTING. Alt er ingenting.

Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked