Diverse-Dream 3

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Diverse-Dream 3

Post by brahbata » Mon Oct 24, 2022 10:52 pm

Image
Image


Drømme 3

Jeg skater med familien min på et rulleskøytediskotek. Fargede lys blinker overalt. Vi er i godt humør. Jeg føler at noe er i ferd med å skje.

Plutselig befinner jeg meg i Tibet. Jeg er i et rom i Potala-palasset. Familien min er der, og det er mange tibetanske munker. En av munkene kommer bort til meg og forteller meg at jeg nå skal gifte meg. Jeg har på meg en hvit kåpe som når til knærne og er dekorert med gullbroderi.

Jeg følger en prosesjon av munker som vil lede meg til min fremtidige kone. Vi passerer to eller tre store haller og så nærmer jeg meg en ung blond tibetansk kvinne med boblehatt. Hun ser vakker ut og virker veldig åndelig og moden, seriøs. Øynene våre møtes og vi kan lese hverandres tanker. Hun tenker: "Men han er verdslig..." og jeg ser ned i skam og gjenkjennelig. Jeg bestemmer meg for å jobbe med oppmerksomheten min

Da er vi i friluft. Jeg følger munkene forbi en tribune hvor det sitter mange mennesker. En bekjent av meg sitter der, i rullestol-med en diger rød sombrero-turban på hodet. Jeg kjenner ikke de andre. Jeg blir fortalt at jeg er i ferd med å bli kronet som Dalai Lama og samtidig er bryllupet mitt nært forestående. Jeg er forvirret og lurer på om jeg kan utføre disse oppgavene riktig.

Plutselig fylles himmelen over Lhasa av jagerfly. Jeg ser opp og ser enorme skvadroner nærme seg truende.

Jeg sitter overfor sjefen for alle fly. Kommandør er Helmut Kohl. Han sier til meg: "Jeg vil hindre deg i å bli en Dalai Lama og gifte deg!" Jeg svarer ham at jeg ikke var redd ham og hvordan kunne han gjøre det?

Kohl svarer at han hadde lest på DJ Bobos hjemmeside at rullebanen på Lhasa flyplass er omgitt av en enorm underjordisk ankerkjede. Og at han ville ta tak i den kjeden i den ene enden med flyene sine og så rive rullebanen ut av jorden og ta den med seg. Da ville Lhasa bli avskåret fra omverdenen og ingen ville vite at jeg var den nye Dalai Lama.

Jeg skater med familien min på et rulleskøytediskotek. Fargede lys blinker overalt. Vi er i godt humør. Jeg føler at noe er i ferd med å skje. Plutselig befinner jeg meg i Tibet. Jeg er i et rom i Potala-palasset. Familien min er der, og det er mange tibetanske munker. En av munkene kommer bort til meg og forteller meg at jeg nå skal gifte meg. Jeg har på meg en hvit kåpe som når til knærne og er dekorert med gullbroderi.Jeg følger en prosesjon av munker som vil føre meg til min fremtidige kone. Vi passerer to eller tre store haller og så nærmer jeg meg en ung blond tibetansk kvinne med boblehatt. Hun ser vakker ut og virker veldig åndelig og moden, seriøs. Øynene våre møtes og vi kan lese hverandres tanker. Hun tenker: «Men han er verdslig...» og jeg ser skamfull og gjenkjennelig ned. Jeg bestemmer meg for å jobbe med oppmerksomheten min. Så er vi ute i det fri. Jeg følger munkene forbi en tribune hvor det sitter mange mennesker. En bekjent av meg sitter der, i rullestol-med en diger rød sombrero-turban på hodet. Jeg kjenner ikke de andre. Jeg blir fortalt at jeg er i ferd med å bli kronet som Dalai Lama og samtidig er bryllupet mitt nært forestående. Jeg er forvirret og lurer på om jeg kan fullføre disse oppgavene.Plutselig fylles himmelen over Lhasa av jagerfly. Jeg ser opp og ser enorme skvadroner nærme seg truende.Jeg sitter overfor sjefen for alle flyene. Kommandør er Helmut Kohl. Han sier til meg: "Jeg vil hindre deg i å bli en Dalai Lama og gifte deg!" Jeg svarer at jeg ikke var redd ham og hvordan han kunne gjøre det?Kohl svarer at han hadde lest på DJ Bobos hjemmeside at rullebanen til flyplassen i Lhasa er omgitt av en enorm underjordisk ankerkjede. Og at han ville ta tak i den kjeden i den ene enden med flyene sine og så rive rullebanen ut av jorden og ta den med seg. Da ville Lhasa bli avskåret fra omverdenen og ingen ville vite at jeg var den nye Dalai Lama.Jeg svarte ham med en viss følelse og besluttsomhet at han ikke ville ha en sjanse. Jeg våknet.

Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked