Diverse-Dream 2

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Diverse-Dream 2

Post by brahbata » Mon Oct 24, 2022 10:50 pm

Image
Image


Drømme 2

1.


Jeg er i en stor hall i India. Det er kveld og overalt er det bastardmatter som munkene har krøllet seg sammen på for å sove. Alle har på seg buddhistiske gule og røde kapper. Det er sikkert mer enn 100 munker. Luften er behagelig frisk og ikke krydret. Gjennom de mange, brede vinduene uten glass kan jeg se at det regner. Jeg kjenner igjen en av munkene som den XIV Dalai Lama. Jeg går bort til ham, legger hendene sammen, strålende av glede, for den tradisjonelle tibetanske hilsenen og roper vennlig og lykkelig, "Du-la Bab!". Dalai Lama lager et veldig sint ansikt og roper til meg: "Din idiot! Så dum du er!" Jeg er påvirket og jeg er oppslukt av meg selv. Jeg våkner opp.

2.

Det er middag. Jeg er på vei til en liten, åpen grillhytte på et fjell i Hessen sammen med studievennene mine. I hytta er den XIV Dalai Lama, Tenzin Gyatso. En av vennene mine sier bare "Hei" og jeg sier til ham: "Jeg samler hendene mine for tibetansk honnør og bukker dypt. Dalai Lama ser ikke lenger på meg så sint som i en drøm, men sier likevel: "Nok nå. Ikke sånn." Jeg er ikke så bekymret.

Jeg er i Egypt. Vi går gjennom ørkenen i Nedre Egypt. Jeg er sammen med en venn og mange mennesker går bak oss. Det er en solrik sommerdag. Det snør. Jeg roper: "Se-snø i Egypt!" Vi ler og kaster snøballer på hverandre. Så er vi plutselig på en egyptisk politistasjon og det sitter en vennlig tysk aktor overfor meg. Jeg smiler og sier: "Vi har absolutt mye å fortelle hverandre!" Han smiler gjennom brillene med morsomme og alvorlige øyne og sier: «Ja, det synes jeg også...» Jeg våkner med et skrekk.

3.

Jeg er i en svakt opplyst stue. Det er natt. Noen lys brenner på en kommode. Midt på kommoden står et fjernsyn. Plutselig slår fjernsynet seg på og en bronsestatue av Gautama Buddha dukker opp på den. Jeg samler med glede og ærbødig hendene mine i hilsen og sier "Hellig!" Plutselig sitter jeg på en benk på motsatt vegg av kommoden. Ved siden av meg, også i sofaen, sitter en mann på rundt 25 år med nikkelbriller og mørkt hår i middels lengde. Han har fine trekk og snakker tysk slik 25-åringer vanligvis snakker-fritt, løst og uhemmet. Da kjenner jeg ham igjen: Gautama sitter foran meg. Han snakker til meg i en jovial og avslappet tone om at jeg ikke skal bekymre meg og at jeg helt sikkert vil "lykkes" med det jeg har satt meg fore. Jeg er overrasket over hans relativt "normale" verdslighet. Jeg er veldig glad for dette møtet. Jeg våkner opp.

4.

Jeg er i verdensrommet. Stjerner glimter overalt. Jeg reiser i kroppen uten romdrakt. Jeg føler meg varm, trygg og trygg. Jeg nyter universet. Plutselig befinner jeg meg på en planet. Jeg ser en karrig isørken, omkranset av taggete fjellkjeder til venstre for meg. Jeg har fortsatt ikke på meg romdrakt, men jeg er i min fysiske kropp. Jeg er på Saturn. En engel er med meg-i jeans og T-skjorte. Jeg hilser ham med stor glede, for han har vært kjent for meg lenge. Han og jeg smiler. Han sier at vi kan gå til hulen i fjellet og trives. Vi er i en is-/steinhule. Plassen er uregelmessig formet med glatte, hvitaktige vegger. Midt i rommet står et salongbord omkranset av de velkjente lenestolene trukket i brunt stoff. Vi er med rundt åtte personer. Jeg tror det er helt normalt å være på Saturn og ikke trenger en romdrakt. Jeg er ikke overrasket over situasjonen. Vi smiler alle mer enn vi snakker. Jeg våkner opp.

Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked