EarthWatch-Bodhisattva

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

EarthWatch-Bodhisattva

Post by brahbata » Mon Oct 24, 2022 10:45 pm

Image
Image


bodhisattva

1.


Hvilken kunnskap tilegner vi oss her? Ingen kunnskap. Vi er her for å få visdom. Jeg er her for å undervise. Jeg er en lærd, derfor er jeg en lærer. Politiske ledere på denne planeten kalt Jorden, jeg stoler ikke på deg. Jeg tror deg ikke. Jeg adlyder deg ikke. Dere er instrumenter. Du bruker din såkalte makt til å så uorden, undertrykkelse og forvirring blant ditt folk-som du bør ta vare på. Jeg vil ikke klandre deg, man skal bare klandre seg selv. Likevel følger jeg deg ikke. Religiøse ledere, jeg ber dere om å forfølge lidenskapen deres. La andre forfølge sin lidenskap. Spre ordet. Uansett hva som forvirrer deg-følg lyset. Lyset som den guddommelige Far skinner i deg og på deg. Vær fri-vær ikke en slave-vær verken en slave av ditt eget sinn, eller en etterfølger av en annens. Fred til alle vesener. Jeg er ikke bare her for å ta vare på min egen type. Jeg er her for å ta meg av alle slags. De undertrykte og undertrykkerne. Jeg er en gnist. Jeg vil bli til en flamme. Hjertet vil herske over sinnet. Dette kalles ånd.

2.

Denne Moder Jord er levende, hellig og designet som en skole. Den nåværende jordoverflaten "styrt" av anonyme såkalte "ledere" er virkelig en ghetto. Jorden er delvis hul. Inne bor et hellig folk-i århundrer. Gjennom historien til denne planeten har det vært forskjellige og kontinuerlige (dermed jevne) kontakter med skapelsen fra andre planeter. Noen kom som lærere-noen kom for å underlegge oss.

Image

Mennesket i dag er ikke et barn av en menneskehet skapt for å leve på jorden som sin hersker, eller til og med som den første, siste og eneste innbyggeren som mottar en ånd. Ulike perioder med forskjellig menneskelighet eksisterte før arten vår ble brakt tilbake til livet. Derfor er vi ikke *eiere* av planeten Jorden, faktisk har ingen, bortsett fra Faderen, noen gang vært, vært eller vil være det. Vi er-i sannhet-skapelsen blant skapelsen. Det moderne mennesket bruker sin gudgitte frie vilje til å ignorere Guds lov. Dette er dansen rundt gullkalven.
Hver og en av oss er ment å bry seg. La oss bruke vår frie vilje til å adlyde og følge Guds regler-mens vi ignorerer reglene satt av mennesket for å forvirre oss.
Mennesket i dag bruker sin gudgitte frie vilje til å ignorere Guds lov. Dette er dansen rundt gullkalven. Hver og en av oss er ment å være forsiktige. La oss bruke vår frie vilje til å adlyde og følge Guds regler-mens vi ignorerer reglene satt av mennesket for å forvirre oss.Jeg har en liten stemme. Men jeg har i det minste en stemme. Jeg er en gnist. Jeg vil bli til en flamme. Verdens mennesker, reis deg! Vi lever alle i slaveri. Ikke lev i stillhet. Forsvar den guddommelige ånden, som bor i deg selv. Ikke (aldri!) adlyd dem som legger press på deg. Forfølge lidenskapen din. Planeter er utformet som fartøyer. De bærer alle liv. Faktisk er de selv livet. Pris Faderen, ta vare på planeten.

3.

Jordens måne er annerledes enn det vi har blitt lært. Innenfor månens atmosfære blåser vakre vinder, som er en del av organismen og for å holde denne organismen i live. Den mørke siden av månen er okkupert av en fremmed rase. Jordens menneskehet er forbundet med telepati. Vi har alle "overnaturlige" krefter. De som ønsker å slavebinde oss gir oss teknisk kommunikasjonsstøtte for å hindre oss i å utvikle våre naturressurser. I tiden som kommer vil menneskeheten øke den individuelle og kollektive bevisstheten.

Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked