Hva myndighetene gir deg beskjed om

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Hva myndighetene gir deg beskjed om

Post by brahbata » Mon Oct 24, 2022 10:33 pm

Image


Image






Hva myndighetene forteller deg





"Jeg fikk et kamerateam til å filme installasjonen da de så en tallerken. De filmet den fløy over, for så å sveve, strekke ut tre ben for landingsutstyr og sakte komme ned for å lande på en tørr innsjøbunn! Det var en klassisk tallerken, skinnende sølv og glatt, omtrent 30 fot bred. Det var ganske åpenbart at det var et fremmedfartøy."

Astronaut oberst Gordon Cooper om sin UFO-opplevelse.



"Jeg vet at andre astronauter deler mine følelser, og vi vet at regjeringen sitter på harde bevis på UFOer."

Astronaut oberst Gordon Cooper, 14. januar 1997.


"Fenomenet er noe ekte og ikke visjonært eller fiktivt."

General Nathan Twining, 23. september 1947, leder av U.S. Luftforsvarets materiellkommando.


"Det jeg fant var overbevisende bevis for å hevde at de fleste av disse luftobjektene klarte seg langt bedre enn den terrestriske teknologien fra den tiden de ble sett i. Jeg ble tvunget til å konkludere med at det er stor sannsynlighet for at Jorden blir besøkt av svært avanserte romfartøyer som er faktisk under veldig "intelligent" kontroll."

Dr. Richard Haines, NASA-forsker, gikk av med pensjon.


"Vi har hauger med flygende tallerkenrapporter. Vi tar dem på alvor når du tenker på at vi har mistet mange menn og fly...

General Benjamin Chidlaw, luftforsvarskommandoen


"Hvis du har utsikt over himmelen og radarskjermen og du ser UFOene gå rundt tjue eller tre mil i sekundet, er det veldig reelt. De kan plutselig snu nesten 90 grader på et sekund eller et halvt sekund. UFOene kan bevege seg vertikalt veldig raskt. gå rett opp."

Mexico City Senior Air Traffic Controller Enrique Kolbeck deler den samme opplevelsen som beskrevet av tusenvis.


"Vi har faktisk blitt kontaktet, kanskje til og med besøkt av romvesener, og den amerikanske regjeringen, i forbindelse med jordens andre nasjonale makter, er fast bestemt på å skjule denne informasjonen for allmennheten."

Victor Marchetti, 1979, tidligere CIA-tjenestemann på UFOer


Image


"Flyvende tallerkener er ekte. Altfor mange gode mennesker har sett dem som ikke har hallusinasjoner."

UFO-sitat fra en av USAs største jagerpiloter noensinne, kaptein Eddie Rickenbacker


"Ja, det har vært ET-besøk. Skip har styrtet. Materialer og kropper er funnet. Det har vært en grad av omvendt konstruksjon som har tillatt duplisering av noen av disse fartøyene, eller noen av komponentene. Og det er en gruppe av mennesker, enten de er tilknyttet myndighetene eller ikke, som har denne kunnskapen. Folk i høye myndigheter har svært lite, om noen gyldig informasjon om det. Det er gjenstand for desinformasjon for å avlede oppmerksomheten og så forvirring slik at sannheten ikke kom ut."

Dr. Edgar Mitchell, Apollo 14-astronaut.


"UFOene er fysiske manifestasjoner som ikke kan forstås bortsett fra deres psykiske og symbolske virkelighet. Det vi ser her er ikke en fremmed invasjon. Det er et åndelig system som samhandler med mennesker og bruker mennesker."

Dr. Jacques Vallee


"Hvis romvesener skulle besøke oss, ville resultatet bli omtrent det samme som da Columbus ankom Amerika, noe som ikke endte godt for indianerne."

Stephen Hawking


"Jeg ler ikke lenger av folk når de sier de har sett UFOer. Jeg har sett en selv."

USA President Jimmy Carter, ABC News, 22. januar 1979


"Du står nå overfor en ny verden, en verden av forandring. Vi snakker i merkelige termer, om å utnytte den kosmiske energien, om en ultimat konflikt mellom en forent menneskerase og de skumle kreftene til en annen planetarisk galakse. Nasjonene i verden vil ha å forene seg, fordi den neste krigen vil være en interplanetær krig. Jordens nasjoner må en dag danne en felles front mot angrep fra mennesker fra andre planeter."

General Douglas MacArthur, 8. oktober 1955, New York Times


«Når den etterlengtede løsningen på UFO-problemet kommer, tror jeg det ikke bare vil være det neste lille skrittet i den kunnskapsrike marsj.chap vil vise seg å bare være et mektig og totalt uventet kvantesprang."

Professor J. Allen Hynek i "UFO-opplevelsen"


"Hvis massene aksepterte UFOer, ville det ha en dyp innvirkning på deres holdninger til livet, politikk, alt. Det ville true status quo. Når folk innser at det er større hensyn enn deres egne små liv, er de modne for radikale endringer. endringer på et personlig nivå, som til slutt vil føre til en politisk revolusjon i samfunnet som helhet."

John Lennon, musiker, aktivist og UFO-vitne.


Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked