Mitt kosmos.

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Mitt kosmos.

Post by brahbata » Mon Oct 24, 2022 10:00 pm

Image
Image


My cosmos


Jeg er et menneske som går på jorden


Jeg ble født inn i et liv med mål om å oppnå opplysning. Min reise begynte i himmelen, hvor alle våre reiser begynner og slutter.
Jeg kjenner noen av mine gjenfødsler. Jeg husker tydelig påfølgende liv i Tibet som buddhistmunk og India som brahmin. Mange av livene mine har vært viet til min åndelige dannelse og utforskning av universets mysterier.

Denne reisen hadde sin sekulære opprinnelse i fortiden som en molekylær aminosyre. Alt liv er animert. Bevisstheten er gradvis og finner veien for sin dannelse avhengig av den valgte jordiske kroppen. Så en amøbe kan gjøre akkurat det man skal kunne som amøbe-akkurat som man kan gjøre som menneske det man skal kunne som menneske. Det er ingen valens her i den forstand at det mer utviklede livet er mer verdifullt enn den nedre cellen. Ånden som fyller vårt vesen, lever i hele kosmos. I hver celle i kroppen og i dansen til atomene i den hardeste steinen. Livet er bevegelse og bevegelse er liv.

Vårt materielle erfaringsnivå er bare en liten, men essensiell fasett av det energiske spekteret i boblen av energi-materie som utgjør vårt kosmos. Utallige energiske nivåer utgjør tilværelsens regnbuespekter, og alle sfærer samhandler med hverandre. Hvert inkarnert vesen kommer til verden med en veldig spesifikk oppgave som BARE den sjelen kan utføre. Så like vi kan virke i samfunnet, er vi alle individer. Forsøket på å organisere oss sosialt stammer fra en dyp lengsel etter himmelens sikkerhet. Først når kjærligheten kaster oss inn i det dypeste mørket er vi tvunget til å bringe ut lyset vårt. Og hver av oss er en lysende, iriserende stjerne.

Planetstrukturen til et solsystem har også forskjellige fasetter eller nivåer av bevissthet. Slik vi mennesker oppfatter oss selv individuelt, så har planetene en enestående bevissthet som overskrider helheten av de individuelle bevissthetene til deres skapninger, selv om de har sin del av det totale som skjer. Fra de individuelle nivåene av planetarisk bevissthet dannes solbevisstheten som en kollektiv bevissthet. Dette gir igjen opphav til sektorbevissthet og kvadrantbevissthet. På toppen av denne ryggen er en galaktisk kollektiv bevissthet[/colour], som som helhet er større enn summen av delene.


Image


Denne materielt erfarbare formen for åndelig sannhet finner sin korrespondanse i flerdimensjonal og ekstradimensjonal form. For eksempel blir menneskelig eksistens på andre energiske nivåer oppfattet som det reneste lyset, og atter andre sfærer reflekterer vårt vesen som toner i frekvensspekteret. Det er ingen grenser for mangfoldet av sanseopplevelser som er mulig-det som kan drømmes blir virkelighet på dette eller et annet nivå.

Kraften som virker gjennom vårt vesen er av guddommelig opprinnelse-uten begynnelse og uten slutt, uten rom og uten tid. Bare konfigurasjonen av vår kosmiske opplevelse former den.

Dermed bæres vårt arbeid på jorden av det guddommelige nærvær og er som sfæriske tilsynekomster i sin natur. Valensene i betydningen "større og mindre" i åndelig forstand finner dette uttrykket i dualitetens verden, som våre fysiske lover lar oss oppfatte. [/farge]

Målet er enhet


Kraften som driver atomene fra hverandre (kjernefisjon) gir like mye energi som kraften som bringer dem sammen (kjernefusjon). I din følelsesmessige opplevelse er disse to polene "frykt og kjærlighet" for oss fysiske vesener som likevel "representerer ånden i enhet." Begge gir energi.

Som mennesker har vi en tendens til å skille oss. Kanskje fordi vi opplever oss selv som atskilt fra himmelen. Sannheten er at vi
ALDRI er skilt fra himmelen. [/farge]



Himmelen er bare en sinnstilstand.


Hvis vi ønsker å forstå hvordan vi blir absorbert i kosmiske og energiske hendelser, kan vi vende oss til hjertets kraft. Akkurat som flammen til et stearinlys er et uttrykk for guddommelig energi, viser følelsene våre oss veien. Et trent intellekt kan være viktig for å regne ut formler, men det vil sannsynligvis aldri helt trenge gjennom virkeligheten på grunn av dens begrensninger[/farge].

La oss strekke ut begge hender nå forme kraften i våre hjerter og vår verden i ekte partnerskap.


Vennlig hilsen

brah

Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked