Åpent brev til Galactic Federation of Light-Invitasjon.

Fjorder, innsjøer, trær, skog. Land of the Midnight Sun-Land of the Alves and Wizards.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Åpent brev til Galactic Federation of Light-Invitasjon.

Post by brahbata » Mon Oct 24, 2022 9:54 pm

Image


Hei @ll,


NYHET!


Videoversjon av hele invitasjonen:


https://www.youtube.com/watch?v=Ylr8Chdz3AA


Åpent brev til Galactic Federation of Light-revidert og oppdatert


Først av alt vil jeg takke deg fra bunnen av mitt hjerte for din edle, kjærlige, kloke og urokkelige hjelp og vennskap i løpet av de siste dagene så langt.

Ulike kontakter og din utrettelige innsats for å spre lyset i mange enheter på planeten Jorden er-tror jeg-kronet med sann suksess. Mange vesener på Moder Jord har allerede våknet og gjenkjenner vårt hjemlige lys som en levende organisme og føler seg åndelig integrert i et uendelig befolket univers. I tillegg er det mange av oss som virkelig forstår at veiene våre nasjoner har tatt tidligere ikke egentlig er sunne. Vi innser på et stadig høyere nivå at vi synder mot jorden og mot andre livsformer når vi ikke virkelig går kjærlighetens vei.


Image


Men jeg har fortsatt mye tro og tro. Og jeg tror fullt og fast på mine søstre og brødre.
Vår oppvåkning vil være ledsaget av stor glede, håp og også litt anger. Angre, fordi vi ikke alltid har vært i stand til å forstå vår høyere posisjon i forhold til andre og handle fra den posisjonen. Glede og håp, fordi Gud, den ene guddommelige kilden, er i ferd med å fundamentalt forandre hele vår opplevelse av livet. Ikke bare tror jeg, men jeg er også sikker på at alt vil komme til en god slutt, henholdsvis vil ha en fantastisk begynnelse. Jeg er overbevist om at den jordiske menneskeheten vil nå ut til deg i ekte vennskap. Jeg stoler på at vi alle vil lytte til våre hjerter når teppet for Orion-herredømme løftes.

Jeg ber om din hjelp til å overvinne Orions slaveri og Atons innflytelse på vår jord. Jeg ber om din vennlige veiledning og hjelp til å styrte dominansen til enhetene i stjernekonstellasjonen Zeta Reticuli og deres onde verdslige og kosmiske allierte. Vi mennesker lengter etter fred. Og jeg vet dypt i mitt hjerte at vi kan skape denne freden sammen med din visdom, kjærlighet og vennlige hjelp. La oss bryte ned murene i tankene våre og gå nye veier.
Vår oppvåkning skal ikke erobres med sverdet, slik jeg fortsatt håper, selv om jeg har lært at kjærlighet kan forsvare seg selv.


Image


Jeg har stor tro på våre Jordmånevenner og de forskjellige kosmiske og energiske vesener som står standhaftige sammen med Jordens lysarbeidere, innfødte, nonner, munker og kontakter. Sammen, med din hjelp, kan og vil menneskeheten på jorden tåle tidens tann.
Jeg ser frem til den offisielle første kontakten og ønsker oss alle lykke til og velsignelser
.


Vennlig hilsen,

brah

Legg gjerne til ditt eget invitasjonsord som
DIN kommentar nedenfor.


Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked