бодхісатви

Без України немає миру в усьому світі.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

бодхісатви

Post by brahbata » Wed Sep 07, 2022 2:04 pm

Image
Image



бодхісатви
.

1.


Які знання ми прийшли отримати? Нічого не знаю. Ми тут для того, щоб набиратися мудрості. Я тут, щоб навчати. Я - науковець, тому я - вчитель. Політичні лідери цієї планети під назвою Земля, я вам не довіряю. Я вам не вірю. Я не підкоряюся тобі. Ви - інструменти. Ви використовуєте свою так звану владу для того, щоб принести безлад, гноблення і розгубленість своєму народу, про який ви повинні піклуватися. Я не хочу звинувачувати вас, звинувачувати треба тільки себе. Однак я не розумію вас. Релігійні лідери, я прошу вас не зупинятися на досягнутому. Нехай інші займаються своєю пристрастю. Розкажіть про це. Що б вас не збивало з пантелику: йдіть за світлом. Світло, яке Божественний Отець дозволяє сяяти у вас і на вас. Будь вільним - не будь рабом - не будь рабом власного розуму, не будь послідовником чужого розуму. Мир усім істотам. Я тут не тільки для того, щоб піклуватися про свій вид. Я тут, щоб піклуватися про всі види. Репресованих і гнобителів. Я - іскра. Я стану полум'ям. Серце буде панувати над розумом. Це називається духом.

2.

Ця мати-Земля жива, священна і створена як школа. Поверхня нинішньої Землі, якою "керують" так звані анонімні "вожді", насправді є гетто. Земля частково порожниста. Усередині нього споконвіку живе священний народ. Протягом всієї історії цієї планети відбувалися неодноразові і безперервні (тому постійні) контакти з істотами, що походять з інших планет. Одні прийшли як господарі, інші прийшли, щоб нас підкорити.

Image