Cunoașterea – Profesor

Perla dintre munți și mare, în mijlocul continentului.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Cunoașterea – Profesor

Post by brahbata » Fri Dec 03, 2021 2:55 pm

Image
Image


Teacher

Toate fenomenele sunt pentru instruire. Toate ființele sunt profesorii noștri. Ne înțelegem poate cel mai bine pe noi înșine atunci când considerăm toate impresiile care se apropie de sinele nostru interior ca fiind o posibilitate de a învăța. În această căutare a cunoașterii, atitudinea noastră față de impresiile pe care le întâlnim este crucială. Un copac poate fi doar un copac pentru Cel Unic, în timp ce căutătorul îl poate vedea ca pe o ființă născută din ignoranță, ca și noi înșine, și apoi să urmeze și să realizeze impulsul de a crește și prospera. Probabil că ne putem recunoaște și auto-reflecta cel mai ușor chiar și atunci când înțelegem că gândirea, sentimentul și acțiunea noastră sunt reacții la percepțiile noastre senzoriale. Astfel, cauza și efectul se întrepătrund în EXPERIENȚA noastră și suntem puși în poziția prețioasă și profitabilă de a conștientiza caracterul determinant al întregii Ființe. Fiecare ființă sensibilă pe care o întâlnim pe drumurile noastre este utilă pentru maturizarea noastră și nu este niciodată trimisă "din întâmplare".

Image