EarthWatch – Bodhisattva

Perla dintre munți și mare, în mijlocul continentului.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

EarthWatch – Bodhisattva

Post by brahbata » Thu Nov 11, 2021 8:33 pm

Image
Image


bodhisattva

1.


Ce cunoștințe suntem aici pentru a obține? Nici o cunoaștere. Suntem aici pentru a dobândi înțelepciune. Eu sunt aici pentru a educa. Sunt un erudit, prin urmare sunt un profesor. Liderii politici ai acestei planete numite Pământ, nu am încredere în voi. Nu vă cred. Nu vă ascult. Sunteți niște instrumente. Vă folosiți așa-zisa putere pentru a pune dezordine, opresiune și confuzie asupra poporului vostru - de care ar trebui să vă pese. Nu vreau să vă învinovățesc pe voi, ar trebui să ne învinovățim doar pe noi înșine. Cu toate acestea, nu vă urmez. Liderilor religioși, vă cer să vă urmăriți pasiunea. Lăsați-i pe alții să își urmeze pasiunea. Răspândiți cuvântul. Nu contează ce vă încurcă - urmați lumina. Lumina, pe care Tatăl divin o lasă să strălucească în voi și peste voi. Fiți liberi - nu fiți sclavi - nu fiți nici sclavii propriei voastre minți, nici adepții minții altuia. Pace tuturor ființelor. Eu nu sunt aici doar pentru a avea grijă de propria mea specie. Sunt aici pentru a avea grijă de toate speciile. De cele reprimate și de cele opresive. Eu sunt o scânteie. Mă voi transforma într-o flacără. Inima va conduce peste minte. Asta se numește spirit.

2.

Acest Pământ-Mamă este viu, sacru și conceput ca o școală. Suprafața Pământului de astăzi, "condusă" de așa-ziși "lideri" anonimi, este într-adevăr un ghetou. Pământul este parțial gol. Înăuntru trăiește un popor sfânt - de veacuri. De-a lungul istoriei acestei planete, au existat contacte diverse și continue (deci constante) cu creația originară de pe alte planete. Unii au venit ca învățători - alții au venit să ne supună.

Image