Diversen - Droom 1

Bevrijd matrozen van spirituele helderheid en alomvattend mededogen.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Diversen - Droom 1

Post by brahbata » Sun Jun 27, 2021 9:44 pm

ImageImage


Droom 1

1.


Het is nacht, niet ver in de toekomst. Ik ben in een rechthoekige, raamloze kamer van ongeveer vijf bij acht meter. Afgezien van drie met bruine bekleding beklede rieten fauteuils en een tafeltje naast de fauteuils, is de kamer ongemeubileerd. De meubels staan niet centraal, maar in een hoek aan de lange kant van de kamer. In de kamer staan mijn broer, mijn moeder, haar vriend en twee vreemde mannen op ongeveer drie meter afstand van mij. Ik zit in een van de fauteuils, met mijn gezicht naar het midden van de kamer - tegenover mij zit een ongeveer 25-jarige vrouw met rustige ogen en lang donker haar. We wachten en ik realiseer me dat de kamer een wachtkamer is. Ik voel me ernstig en kalm.

De vrouw tegenover mij praat tegen mij. Ze zegt dat onze reis spoedig zal beginnen en dat ik me klaar moet maken. Ik herken haar als een Pleiadiër. Ik kijk diep in haar ogen en we weten allebei wat de ander denkt en waar de reis naartoe gaat.

De kamer is gevuld met kristallijn, iriserend licht dat danst en stroomt op de muren. Het fonkelt in alle kleuren - als juwelen. Het licht komt door een opening links van mij, waardoor ik niet naar buiten kan kijken, omdat de opening evenwijdig aan mij loopt. Het licht voelt koel aan, hoewel het tegelijkertijd warm is, op de een of andere manier lenteachtig, glinsterend. Ik realiseer me dat het de weerspiegelingen zijn van een lichtschip dat buiten is geland en ligt te wachten.

Mijn broer kijkt me aan met een mengeling van herkenning, twijfel, ernst en angst en vraagt: "In wat voor auto rijden we?" In zijn stem ligt de herkenning van het antwoord dat hij zichzelf al heeft gegeven. Ik glimlach naar hem en zeg kalm: "Dit is geen auto, beste Jens". Mijn broer voelt zich bevestigd in zijn herkennend vermoeden en laat zijn hoofd zakken - zichtbaar nerveus, ernstig en opgewonden - meditatief herkennend en peinzend voelend.

De vrouw tegenover mij kijkt me in de ogen en ze laat me weten dat het weldra tijd zal zijn. Ik voel haar gedachten. Ik vraag haar om eerst mijn familie te vergezellen, want ik wil nog afscheid nemen van de aarde in meditatie en gebed. Ik weet dat de heen- en terugreis - tot zij mij zal ophalen - een half uur duurt.

2.

Het is nacht, niet ver in de toekomst. Ik ben in een rechthoekige, raamloze kamer van ongeveer vijf bij acht meter. Afgezien van drie met bruine bekleding beklede rieten fauteuils en een tafeltje naast de fauteuils, is de kamer ongemeubileerd. De meubels staan niet centraal, maar in een hoek aan de lange kant van de kamer. In de kamer staan mijn broer, mijn moeder, haar vriend en twee vreemde mannen op ongeveer drie meter afstand van mij. Ik zit in een van de fauteuils, met mijn gezicht naar het midden van de kamer - tegenover mij zit een ongeveer 25-jarige vrouw met rustige ogen en lang donker haar. We wachten en ik realiseer me dat de kamer een wachtkamer is. Ik voel me ernstig en kalm.De vrouw tegenover mij praat tegen mij. Ze zegt dat onze reis spoedig zal beginnen en dat ik me klaar moet maken. Ik herken haar als een Pleiadiër. Ik kijk diep in haar ogen en we weten allebei wat de ander denkt en waar de reis heen gaat.De kamer is gevuld met kristallijn, iriserend licht dat danst en stroomt op de muren. Het fonkelt in alle kleuren - als juwelen. Het licht komt door een opening links van mij, waardoor ik niet naar buiten kan kijken, omdat de opening evenwijdig aan mij loopt. Het licht voelt koel aan, hoewel het tegelijkertijd warm is, op de een of andere manier lenteachtig, glinsterend. Ik realiseer me dat het de reflecties zijn van een lichtschip dat buiten is geland en ligt te wachten.Mijn broer kijkt me aan met een mengeling van herkenning, twijfel, ernst en angst en vraagt: "In wat voor auto rijden we?" In zijn stem ligt de herkenning van het antwoord dat hij zichzelf al heeft gegeven. Ik glimlach naar hem en zeg kalm: "Dit is geen auto, beste Jens". Mijn broer voelt zich bevestigd in zijn herkennend vermoeden en laat zijn hoofd zakken - zichtbaar nerveus, ernstig en opgewonden - meditatief herkennend en peinzend voelend.De vrouw tegenover mij kijkt me in de ogen en ze laat me weten dat het weldra tijd zal zijn. Ik voel haar gedachten. Ik vraag haar om eerst mijn familie te vergezellen, want ik wil nog afscheid nemen van de aarde in meditatie en gebed. Ik weet dat de heen- en terugreis - tot zij mij zal ophalen - een half uur duurt.Mijn familie verlaat de kamer met de twee mannen en de vrouw en zij gaan aan boord van het lichtschip. Ik bid en mediteer. Ik weet dat ik na enige tijd naar de aarde zal terugkeren. Ik omhels en bemin de aarde met mijn geest en in mijn hart en dank haar. Ik ontwaak.

2.

Ik ben op de begane grond van een ronde toren van ongeveer vijf verdiepingen. De ruimte heeft een doorsnede van ongeveer zes meter. Er zijn vensterspleten, vergelijkbaar met schietgaten. De kamer is ongemeubileerd en de muren zijn van wit-grijs beton. Er hangen geen schilderijen aan de muren. Ik ben alleen op deze verdieping. Het is net voor de schemering.

Ik weet dat de invasie aanstaande is. In het gebouw - waarvan er vele zijn - zijn enkele mensen verzameld op de bovenste verdiepingen. We wachten op de evacuatie.

Ik maak mijn haarband los en het haar valt over mijn schouders. Ik draag een wit gewaad - vergelijkbaar met een lange toga. Ik ga een verdieping hoger en zie bewakers en mensen in dezelfde gewaden als ik draag. De mensen hier zijn bang en ik voel hulpeloosheid en herkenning in mij.
We vormen een kring en knielen neer. We bidden.

Ik ben op de begane grond van een ronde toren van ongeveer vijf verdiepingen. De ruimte heeft een doorsnede van ongeveer zes meter. Er zijn spleten in de ramen, die lijken op schietgaten. De kamer is ongemeubileerd en de muren zijn gemaakt van wit-grijs beton. Er hangen geen schilderijen aan de muren. Ik ben alleen op deze verdieping. Het is net voor de schemering.Ik weet dat de invasie aanstaande is. In het gebouw - waarvan er vele zijn - zijn enkele mensen verzameld op de bovenste verdiepingen. We wachten op de evacuatie.Ik maak mijn haarband los en het haar valt over mijn schouders. Ik draag een wit gewaad - vergelijkbaar met een lange toga. Ik ga een verdieping hoger en zie bewakers en mensen in dezelfde gewaden als ik draag. De mensen hier zijn bang en ik voel hulpeloosheid en herkenning in mij.We vormen een kring en knielen neer. We bidden.Plotseling bevind ik mij op het dak van het gebouw. Ik zie talloze ruimteschepen en mannen in zwarte gevechtsjurken onze toren "bestormen". Overal voel ik opwinding en herkenning. De aarde en haar wezens zijn gestopt met slapen. Ik bid. Ik ontwaak.

ImageImage
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked