Wat de autoriteiten je laten weten

Bevrijd matrozen van spirituele helderheid en alomvattend mededogen.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Wat de autoriteiten je laten weten

Post by brahbata » Thu Jun 24, 2021 10:29 pm

Image






Wat de autoriteiten je laten weten





"Ik had een cameraploeg die de installatie filmde toen ze een schotel zagen. Ze filmden hem toen hij overvloog, vervolgens bleef zweven, drie benen uitstrekte als landingsgestel, en langzaam naar beneden kwam om op een droge meerbedding te landen! Het was een klassieke schotel, glanzend zilver en glad, ongeveer 30 voet breed. Het was vrij duidelijk dat het een buitenaards vaartuig was."

Astronautenkolonel Gordon Cooper over zijn UFO-ervaring.



"Ik weet dat andere astronauten mijn gevoelens delen, en we weten dat de regering op harde bewijzen van UFO's zit."

Astronautenkolonel Gordon Cooper, 14 januari 1997.


"Het fenomeen is iets echts en niet visionair of fictief."

Generaal Nathan Twining, 23 september 1947, hoofd van het U.S. Air Force Materiel Command.


"Wat ik vond was overtuigend bewijs om te beweren dat de meeste van deze luchtobjecten de aardse technologie van het tijdperk waarin ze werden gezien ver overtroffen. Ik was gedwongen te concluderen dat er een grote waarschijnlijkheid is dat de Aarde wordt bezocht door zeer geavanceerde ruimtevaartuigen die inderdaad onder zeer 'intelligente' controle staan."

Dr. Richard Haines, onderzoeker bij NASA, met pensioen.


"We hebben stapels rapporten over vliegende schotels. We nemen ze serieus als je bedenkt dat we veel mannen en vliegtuigen hebben verloren...

Generaal Benjamin Chidlaw, Lucht Verdedigings Commando


"Als je zicht hebt op het luchtruim en het radarscherm en je ziet de UFO's twintig of dertig mijl per seconde rondgaan dan is dat heel echt. Ze kunnen plotseling bijna 90 graden draaien in een seconde of een halve seconde. De UFO's kunnen heel snel verticaal recht omhoog gaan."

Mexico City Senior Luchtverkeersleider Enrique Kolbeck deelt dezelfde ervaring zoals beschreven door duizenden.


"Er is inderdaad contact met ons geweest, misschien zijn we zelfs bezocht door buitenaardse wezens, en de regering van de V.S., in samenspanning met de andere nationale machten van de Aarde, is vastbesloten deze informatie voor het grote publiek verborgen te houden."

Victor Marchetti, 1979, voormalig CIA functionaris over UFO's


Image


"Vliegende schotels zijn echt. Te veel goede mensen hebben ze gezien, die geen hallucinaties hebben."

UFO citaat van één van Amerika's grootste gevechtspiloten ooit, Kapitein Eddie Rickenbacker


"Ja, er zijn ET bezoeken geweest. Er zijn schepen neergestort. Er zijn materialen en lichamen gevonden. Er is een zekere mate van omgekeerde techniek geweest die het mogelijk heeft gemaakt sommige van deze vaartuigen, of sommige componenten, te dupliceren. En er is een groep mensen, al dan niet verbonden aan de regering, die deze kennis hebben. Mensen in de hoge regering hebben heel weinig, als er al geldige informatie over is. Het is het onderwerp van desinformatie om de aandacht af te leiden en verwarring te zaaien zodat de waarheid niet naar buiten komt."

Dr. Edgar Mitchell, Apollo 14 astronaut.


"De UFO's zijn fysieke manifestaties die niet begrepen kunnen worden los van hun psychische en symbolische realiteit. Wat we hier zien is geen buitenaardse invasie. Het is een spiritueel systeem dat op mensen inwerkt en mensen gebruikt."

Dr. Jacques Vallee


"Als buitenaardse wezens ons zouden bezoeken, zou het resultaat ongeveer hetzelfde zijn als toen Columbus in Amerika aankwam, wat niet goed afliep voor de inheemse Amerikanen."

Stephen Hawking


"Ik lach mensen niet meer uit als ze zeggen dat ze UFO's hebben gezien. Ik heb er zelf een gezien."

U.S. President Jimmy Carter, ABC News, 22 januari, 1979


"U staat nu voor een nieuwe wereld, een wereld van verandering. We spreken in vreemde termen, over het benutten van de kosmische energie, over een ultiem conflict tussen een verenigd menselijk ras en de sinistere krachten van een ander planetair melkwegstelsel. De naties van de wereld zullen zich moeten verenigen, want de volgende oorlog zal een interplanetaire oorlog zijn. De naties van de Aarde moeten op een dag een gemeenschappelijk front vormen tegen aanvallen van mensen van andere planeten."

Generaal Douglas MacArthur, 8 oktober, 1955, New York Times


"Wanneer de langverwachte oplossing voor het UFO-probleem komt, geloof ik dat het niet slechts de volgende kleine stap in de mars van de wetenschap zal blijken te zijn, maar een machtige en totaal onverwachte kwantumsprong."

Professor J. Allen Hynek in "the UFO experience"


"Als de massa's UFO's zouden accepteren, zou dat hun houding tegenover het leven, de politiek, alles diepgaand beïnvloeden. Het zou de status quo bedreigen. Als mensen gaan beseffen dat er grotere overwegingen zijn dan hun eigen kleine leventjes, zijn ze rijp voor radicale veranderingen op persoonlijk niveau, die uiteindelijk zouden leiden tot een politieke revolutie in de samenleving als geheel."

John Lennon, Muzikant, Activist en UFO Getuige.


Image
 
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked