Mijn kosmos.

Bevrijd matrozen van spirituele helderheid en alomvattend mededogen.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Mijn kosmos.

Post by brahbata » Wed Jun 23, 2021 1:33 pm

Image
Image


My cosmos


Ik ben een mens die op aarde rondloopt


Ik ben geboren in een leven met het doel verlichting te bereiken. Mijn reis begon in de hemel, waar al onze reizen beginnen en eindigen.
Ik ken sommige van mijn wedergeboortes. Ik herinner mij levendig opeenvolgende levens in Tibet als een boeddhistische monnik en India als een Brahmaan. Veel van mijn levens waren gewijd aan mijn spirituele vorming en verkenning van de mysteries van het universum.

Deze reis had zijn wereldlijke oorsprong in het verleden als een moleculair aminozuur. Al het leven is bezield. Bewustzijn is geleidelijk en vindt de weg van zijn vorming afhankelijk van het gekozen aardse lichaam. Een amoebe kan dus precies doen wat men als amoebe zou moeten kunnen doen - net zoals men als mens kan doen wat men als mens zou moeten kunnen doen. Er is hier geen sprake van valentie in de zin dat het meer ontwikkelde leven waardevoller is dan de lagere cel. De geest die ons wezen vervult, leeft in de hele kosmos. In elke cel van het lichaam en in de dans van de atomen van de hardste steen. Leven is beweging en beweging is leven.

Ons materieel ervaringsniveau vormt slechts een piepklein maar essentieel facet van het energetisch spectrum binnen de bel van energie-materie die onze kosmos vormt. Ontelbare energetische niveaus vormen het regenboogspectrum van het bestaan, en alle sferen staan met elkaar in wisselwerking. Elk geïncarneerd wezen komt op de wereld met een zeer specifieke taak die ALLEEN die ziel kan vervullen. Hoe gelijk we ook lijken in de gemeenschap, we zijn allemaal individuen. De poging om ons sociaal te organiseren komt voort uit een diep verlangen naar de geborgenheid van de hemel. Alleen wanneer de liefde ons in de diepste duisternis werpt, worden wij gedwongen ons licht naar buiten te brengen. En ieder van ons is een heldere, iriserende ster.

De planetaire structuur van een zonnestelsel heeft ook verschillende facetten of niveaus van bewustzijn. Zoals wij, mensen, onszelf individueel waarnemen, zo hebben ook de planeten een enkelvoudig bewustzijn dat de totaliteit van de individuele bewustzijnen van hun schepselen overstijgt, ook al hebben zij hun aandeel in het totale gebeuren. Uit de individuele niveaus van planetair bewustzijn wordt het zonnebewustzijn gevormd als een collectief bewustzijn. Hieruit ontstaan dan weer het sectorbewustzijn en het kwadrantbewustzijn. Op de top van deze bergkam bevindt zich een galactisch collectief bewustzijn[/colour], dat als geheel meer is dan de som van zijn delen.


Image


Deze materieel ervaarbare vorm van spirituele waarheid vindt zijn overeenkomst in multidimensionale en extradimensionale vorm. Zo wordt het menselijk bestaan op andere energetische niveaus waargenomen als het zuiverste licht en weerspiegelen weer andere sferen ons wezen als tonen in het frequentiespectrum. Er zijn geen grenzen aan de verscheidenheid van zintuiglijke ervaringen die mogelijk zijn - wat gedroomd kan worden wordt werkelijkheid op dit of een ander niveau.

De kracht die door ons wezen werkt is van goddelijke oorsprong - zonder begin en zonder einde, zonder ruimte en zonder tijd. Alleen de configuratie van onze kosmische ervaring geeft er vorm aan.

Zo wordt ons werk op aarde gedragen door de goddelijke aanwezigheid en is het gelijk aan sferische verschijningen naar hun aard. De valenties in de zin van "groter en kleiner" in de spirituele betekenis vinden deze uitdrukking in de wereld van dualiteit, die onze fysische wetten ons toestaan waar te nemen.


Het doel is eenheid


De kracht die de atomen uit elkaar drijft (kernsplitsing) geeft evenveel energie als de kracht die ze samenbrengt (kernfusie). In uw emotionele ervaring zijn deze twee polen "angst en liefde" voor ons stoffelijke wezens die niettemin "de geest in eenheid vertegenwoordigen". Beiden geven energie.

Als mensen hebben we de neiging ons af te scheiden. Misschien omdat we onszelf als gescheiden van de Hemel ervaren. De waarheid is dat wij
NOOIT gescheiden zijn van de Hemel.



De hemel is slechts een gemoedstoestand.


Als we willen begrijpen hoe we in kosmische en energetische gebeurtenissen zijn opgenomen, kunnen we ons wenden tot de kracht van ons hart. Net zoals de vlam van een kaars een uitdrukking is van goddelijke energie, wijzen onze emoties ons de weg. Een getraind intellect kan belangrijk zijn voor het berekenen van formules, maar het zal waarschijnlijk nooit volledig tot de werkelijkheid doordringen vanwege zijn beperkingen[/colour].

Laten we beide handen uitsteken naar de kracht van ons hart en onze wereld vorm geven in waar partnerschap.


Met vriendelijke groet,

Brah

Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked