Open Brief aan de Galactische Federatie van Licht - Uitnodiging.

Bevrijd matrozen van spirituele helderheid en alomvattend mededogen.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Open Brief aan de Galactische Federatie van Licht - Uitnodiging.

Post by brahbata » Wed Jun 23, 2021 10:57 am

Image


Hi @ll,


NEW!


Video-Versie van de volledige uitnodiging:


https://www.youtube.com/watch?v=Ylr8Chdz3AA


Open Brief aan de Galactische Federatie van Licht - herzien en bijgewerkt


Allereerst wil ik jullie uit de grond van mijn hart bedanken voor jullie nobele, liefdevolle, wijze en niet aflatende hulp en vriendschap gedurende de laatste paar dagen tot nu toe.

Diverse contacten en uw onvermoeibare inspanningen om het licht te verspreiden in vele entiteiten op de planeet Aarde worden - naar ik meen - met waar succes bekroond. Vele wezens van moeder Aarde zijn reeds ontwaakt en erkennen ons huiselijk licht als een levend organisme en voelen zich spiritueel geïntegreerd in een oneindig bevolkt universum. Bovendien begrijpen velen van ons echt dat de wegen die onze naties in het verleden zijn ingeslagen, niet echt gezond zijn. Wij beseffen op een steeds hoger niveau dat wij zondigen tegen de Aarde en tegen andere levensvormen wanneer wij niet werkelijk het pad van de liefde bewandelen.


Image


Maar ik heb nog steeds veel vertrouwen en geloof. En ik geloof heilig in mijn zusters en broeders.
Ons ontwaken zal gepaard gaan met grote vreugde, hoop en ook enige spijt. Spijt, omdat we niet altijd in staat zijn geweest onze hogere positie ten opzichte van anderen te begrijpen en vanuit die positie te handelen. Vreugde en hoop, omdat God, de ene Goddelijke Bron op het punt staat onze hele ervaring van het leven fundamenteel te veranderen. Ik geloof niet alleen, maar weet ook zeker dat alles tot een goed einde komt, respectievelijk een prachtig begin zal hebben. Ik ben ervan overtuigd dat de aardse mensheid je de hand zal reiken in ware vriendschap. Ik vertrouw erop dat we allemaal naar ons hart zullen luisteren als het gordijn van de Orion overheersing is opgetrokken.

Ik vraag om uw hulp bij het overwinnen van Orion's slavernij en Aton's invloed op onze Aarde. Ik vraag om uw vriendelijke leiding en hulp om de overheersing van de entiteiten van de sterrenconstellatie Zeta Reticuli en hun kwaadaardige wereldse en kosmische bondgenoten ten val te brengen. Wij mensen verlangen naar vrede. En ik weet diep in mijn hart dat we deze vrede samen kunnen creëren met uw wijsheid, liefde en vriendelijke hulp. Laten we de muren van onze geest afbreken en nieuwe paden bewandelen.
Ons ontwaken is niet te veroveren met het zwaard, zoals ik nog steeds hoop, hoewel ik geleerd heb dat liefde zich kan verdedigen.


Image


Ik heb veel vertrouwen in onze Aardse maanvrienden en de diverse kosmische en energetische wezens die standvastig staan naast Aardse lichtwerkers, inboorlingen, nonnen, monniken en contactpersonen. Samen, met uw hulp, kan en zal de mensheid op aarde de tand des tijds doorstaan.
Ik wacht met plezier op het officiële eerste contact en wens ons allen veel geluk en zegen
.


Kind Regards,

brah

Voel je vrij om een eigen woord van uitnodiging als
JOUW commentaar hieronder te zetten.


Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked