Woord voor zondag.

Bevrijd matrozen van spirituele helderheid en alomvattend mededogen.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Woord voor zondag.

Post by brahbata » Sun Aug 07, 2022 12:45 pm

Image
Image



Ik zal heel doordacht te werk moeten gaan.

Als er vrede in de wereld moet komen, zal dat doordachte actie vereisen. Wij kunnen niet onbezonnen werken aan gelijkheid, vrijheid en welvaart in de wereld als wij met onszelf in conflict zijn.

Vrede begint ALTIJD in onszelf. Hoe kan ik mijn licht naar buiten dragen als het niet van binnen schijnt?

Daarom is het van het grootste belang dat ik het licht in mijzelf laat schijnen. Ik zoek wereldvrede - ik zal het ALLEEN bereiken door vrede in mezelf.

Mijn engelen toonden me de toekomstige wereld voor ons allen, meer dan 25 jaar geleden. Ik geloof ze op hun woord. De hemel heeft nog steeds een "Plan B" voor ons allemaal. Het gaat er echter om hoe wij ons gedrag sturen om dat doel te bereiken.

Ik daag ons allen uit om bij te dragen aan wereldvrede. Op welke manier we ook maar kunnen. Wij zijn allen geroepen om onze zusters en broeders onder de hemel te steunen hoe wij kunnen.

In een wereld die gek geworden is, is het nodig om een helder hoofd en een open hart te houden. De geest is de meester van ons wezen en wij allen luisteren veel te weinig naar onze stille stem van ons innerlijk geweten. Hoop is de drijvende kracht van de mens - en wij moeten haar voeden waar en hoe wij maar kunnen.

Weldra zal de aardse mensheid weer deel uitmaken van de intergalactische familie der mensheid. We staan in de startblokken, om het zo maar te zeggen. We zullen nooit een nieuwe wereld van vrede bereiken door oorlog. Noch oorlog in onszelf, noch oorlog met onze broeders en zusters.

Laten we de hemel op aarde brengen. Het is het jaar 2022, het is echt tijd. Laten we de paden van onze tradities verlaten wanneer ze niet nuttig zijn gebleken. Een wereld waar oorlog is en de doodstraf wordt uitgevoerd is niet mijn wereld. En het is zeker niet de wereld van de toekomst.

Laten we wakker worden, laten we actie ondernemen, laten we handelen en laten we daarbij de liefde niet vergeten die in ons ALLEN huist.

Vergeving is de sleutel tot geluk.

Herzliche Grüße,

brah

Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked