EarthWatch – Opsporing

Bevrijd matrozen van spirituele helderheid en alomvattend mededogen.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

EarthWatch – Opsporing

Post by brahbata » Sun Jul 25, 2021 5:27 pm

Image
Image


Detection

Ik heb een groot deel van mijn jeugd doorgebracht met het zoeken naar onbekende vliegende objecten. Ik keek altijd omhoog en hoopte die te zien waarvan ik het bestaan in mijn hart voelde en waarvan ik de werkelijkheid intellectueel trachtte te doorgronden. Daarbij schommelde ik tussen fasen van intuïtieve herkenning en mentale twijfel. Maar al mijn jaren van omhoog kijken hebben mij niet beloond op de manier waarop ik had gehoopt.

Vandaag - na enige tijd van verkenning van mijn geest, mijn wezen en mijn bewustzijn - komt er een meer veelbelovende benadering voor mij naar boven.

Image

Uitgaande van het idee dat wij allen gedetermineerd zijn (en dat deze predeterminatie van al ons onderbewustzijn duidelijk is), lijkt mij het "trainen" van het bewustzijn de basisvoorwaarde voor het succesvol bekijken van buitenaardse of interdimensionale vliegende objecten en hun passagiers.

Het is essentieel om onze geest zo te conditioneren, dat een aanstaande ontmoeting als zeker wordt verondersteld. Dus hier is een zekere "naïviteit" voordelig, omdat het ons intellectuele, aangeleerde twijfels laat overwinnen. Wij nemen onze wereld waar door individuele ogen en de informatie die wij ontvangen wordt gecensureerd door ons bewustzijn. Onze ideeën bepalen onze waarneming en om die reden kunnen wij bij de oorzaak beginnen.

"Objectiviteit" als zodanig lijkt mij niet te bestaan. De perceptie van de meerderheid binnen een tijd geeft ons een "geldig" wereldbeeld en dit model vertegenwoordigt te allen tijde slechts een poging om de werkelijkheid te beschrijven en te begrijpen. Het gaat er dus in de eerste plaats om kennis en "waarheid" in zichzelf te zoeken en zich dus afzijdig te houden van gepostuleerde waarheid.

Als deze stap eenmaal in het hart is gezet, zal hij - vroeg of laat - ook onze geest bereiken. En deze geest kan zich dan openstellen voor bovenzintuiglijke en buitenzintuiglijke verschijnselen. Veronderstelde naïviteit baart - in deze vorm van bewustwording (zelf-conditionering) - een onschatbaar voordeel.

Als onze geest openstaat voor de wonderen van deze wereld, is het nog maar een kleine stap tot ze wordt omgezet in cognitie.

Leren betekent herkennen.

Dus als wij buitenaardse wezens willen ontmoeten (nu, voor de tijd van collectieve verandering), kunnen wij ons bewustzijn confronteren met deze werkelijkheid en onszelf conditioneren in elk moment van ons wezen. Als wij wakker zijn en ons idee van een vroege, onmiddellijke ontmoeting doet de rest, dan zal volgens de wet van resonantie, succes niet worden uitgesteld. Het is echter altijd belangrijk om met een "open" hart te denken, d.w.z. ons bewust te zijn van de universele en allesomvattende en vormende liefde.

Laten we dus de inherente kracht van de zelfbeschikking van ons wezen erkennen en mogen we ons bewust zijn van onze multidimensionaliteit in elk moment van onze ervaring. Het idee op een planeet te lopen, in een straat die wemelt van buitenaardse wezens, opent ons bewustzijn (met voortdurende conditionering) voor de waarheden van onze wereld. Het is echter belangrijk te beseffen dat onze ideeën gebaseerd zijn op onze verlangens en drijfveren en daarom soms onze onmiddellijke ervaring kunnen vertroebelen. "Perceptie" is een koorddanserij, maar dit betekent niet dat het niet de moeite waard is om je eigen geest te trainen. In kritische zelfreflectie worden we in staat gesteld wensen en hoop te scheiden van de onmiddellijke waarneming. Dit gebeurt door de kracht van ons eigen hart, dat op ons reageert via de gevoelens die elke cognitieve gedachte vergezellen. Wij zijn allen meesters van ons wezen en manifesteren onze realiteiten op basis van onze ideeën en drijfveren. De basis van dit gedrag is onze onwetendheid; en als we oprecht bereid zijn verantwoordelijkheid voor onszelf te nemen, zal het universum ons belonen.

Er zijn universa, zoals zandkorrels in de zee - en ze zijn allemaal veelvuldig bevolkt. Contact vóór het "officiële" contact komt tot stand en is waarschijnlijk het meest lonend wanneer we individuele rijping voor onszelf kunnen bereiken. Wij mogen allen niet twijfelen aan de universaliteit van intelligent leven (met inbegrip van bestaande contacten van aardbewoners met hen die van buitenaf komen), alleen omdat wij persoonlijk nog geen "bewuste" ervaring hebben gehad. Onze cognitie zou soms in de toekomst kunnen liggen - en dus zouden we vandaag de eerste stap in die richting kunnen zetten.

Het ontkennen van de waarheid zou het sluiten van de geest zijn. Respect is een principe van het universum en leidt tot nederigheid. Geen respect - geen kennis.

b]"Heilig is inderdaad lactance, die de bolvorm van de aarde ontkende, heilig is Augustinus, die de bolvorm toegaf maar de tegenpolen ontkende, heilig is het Officie van onze dagen, die de kleinheid van de aarde toegeeft maar haar beweging ontkent. Maar heiliger voor mij is de waarheid."
John Kepler[/b]

Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked