EarthWatch – Bodhisattva

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

EarthWatch – Bodhisattva

Post by brahbata » Mon Jun 28, 2021 6:27 pm

Image
Image


bodhisattva

1.


Hvilken viden er vi her for at opnå? Ingen viden. Vi er her for at opnå visdom. Jeg er her for at uddanne. Jeg er en lærd, derfor er jeg en lærer. Politiske ledere på denne planet kaldet Jorden, jeg stoler ikke på jer. Jeg tror ikke på jer. Jeg adlyder jer ikke. I er instrumenter. I bruger jeres såkaldte magt til at skabe uorden, undertrykkelse og forvirring hos jeres folk - som I burde tage jer af. Jeg ønsker ikke at bebrejde jer, man bør kun bebrejde sig selv. Ikke desto mindre følger jeg Dem ikke. Religiøse ledere, jeg beder Dem om at forfølge Deres lidenskab. Lad andre forfølge deres lidenskab. Spred ordet. Uanset hvad der forvirrer jer - følg lyset. Det lys, som den guddommelige Fader lader skinne i jer og over jer. Vær fri - vær ikke en slave - vær hverken slave af dit eget sind eller tilhænger af andres. Fred til alle væsener. Jeg er her ikke kun for at passe på min egen art. Jeg er her for at passe på alle arter. De undertrykte og de undertrykkende. Jeg er en gnist. Jeg vil blive til en flamme. Hjertet skal herske over sindet. Dette kaldes ånd.

2.

Denne moder Jord er levende, hellig og designet som en skole. Dagens jordoverflade "styret" af anonyme såkaldte "ledere" er i sandhed en ghetto. Jorden er delvis hul. Indeni lever et helligt folk - siden æoner. I løbet af denne planets historie har der været forskellige og løbende (og derfor stadige) kontakter med skabelsen, der stammer fra andre planeter. Nogle kom som lærere - andre kom for at underkaste os.

Image

Mennesket i dag er ikke et barn af en menneskehed, der er skabt til at leve på jorden som hersker over den, eller som den første, sidste og eneste beboer, der har modtaget en ånd. Der har eksisteret flere perioder med flere menneskearter, før vores art blev bragt til live. Derfor er vi ikke *ejere* af planeten Jorden, faktisk har ingen undtagen Faderen nogensinde været det, er det eller vil være det. Vi er - i sandhed - skabelsen blandt skabelsen. Nutidens menneske bruger sin gudgivne frie vilje til at ignorere Guds lov. Dette er dansen omkring guldkalven.
Alle og hver enkelt af os skal passe på. Lad os bruge vores frie vilje til at adlyde og følge Guds regler - og samtidig se bort fra de regler, som mennesket har indført for at forvirre os.
Dagens menneske bruger sin gudgivne frie vilje til at ignorere Guds lov. Dette er dansen omkring guldkalven.Det er meningen, at alle og hver enkelt af os skal passe på. Lad os bruge vores frie vilje til at adlyde og følge Guds regler - mens vi ignorerer de regler, som mennesket har indført for at forvirre os.Jeg har fået en lille stemme. Men jeg har i det mindste en stemme. Jeg er en gnist. Jeg vil blive til en flamme. Verdens folk, rejs jer! Vi lever alle i slaveri. Lev ikke i tavshed. Forsvar den guddommelige ånd, der bor i dig selv. Adlyd ikke (aldrig!) dem, der lægger pres på dig. Forfølg din lidenskab. Planeter er designet som fartøjer. De bærer alle liv. Faktisk er de selv liv. Pris Faderen, pas på planeten.

3.

Jordens måne er anderledes end det, vi har fået at vide. Inden for månens atmosfære blæser smukke vinde, som er en del af organismen og for at holde denne organisme i live. Månens mørke side er blevet besat af en udenjordisk race. Jordens Menneskehed vil blive forbundet gennem telepati. Vi har alle "overnaturlige" kræfter. De, der ønsker at holde os i slaveri, forsyner os med teknisk kommunikationsstøtte for at forhindre os i at udvikle vores naturressourcer. I løbet af den kommende tid vil menneskeheden udvide den individuelle og kollektive bevidsthed.

ImageImage
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked