Hvad myndighederne lader dig vide

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Hvad myndighederne lader dig vide

Post by brahbata » Thu Jun 24, 2021 10:30 pm

Image






Hvad myndighederne lader dig vide





"Jeg havde et kamerahold, der filmede installationen, da de fik øje på en tallerken. De filmede den, da den fløj over os, svævede, udstrakte tre ben som landingsudstyr og kom langsomt ned og landede på en tør søbund! Det var en klassisk tallerken, skinnende sølv og glat, omkring 30 fod i diameter. Det var ret tydeligt, at det var et rumskib."

Astronaut oberst Gordon Cooper om sin UFO-oplevelse.



"Jeg ved, at andre astronauter deler mine følelser, og vi ved, at regeringen sidder på konkrete beviser for UFO'er."

Astronaut oberst Gordon Cooper, 14. januar 1997.


"Fænomenet er noget virkeligt og ikke noget visionært eller fiktivt."

General Nathan Twining, 23. september 1947, chef for U.S. Air Force Materiel Command


"Det jeg fandt var overbevisende beviser for, at de fleste af disse luftobjekter langt oversteg den jordbaserede teknologi fra den tid, hvor de blev set. Jeg var tvunget til at konkludere, at der er stor sandsynlighed for, at Jorden besøges af meget avancerede rumfartøjer under meget 'intelligent' kontrol, ja."

Dr. Richard Haines, forsker i rumfart ved NASA, pensioneret


"Vi har stakkevis af rapporter om flyvende tallerkener. Vi tager dem alvorligt, når man tænker på, at vi har mistet mange mænd og fly i forsøget på at opspore dem."

General Benjamin Chidlaw, Air Defense Command


"Når man har udsigt over luftrummet og radarskærmen og ser UFOerne flyve rundt med 20-30 miles i sekundet, er det meget virkeligt. De kan pludselig dreje næsten 90 grader i løbet af et sekund eller et halvt sekund. UFOerne kan gå lodret lige op meget hurtigt."

Enrique Kolbeck, ledende flyveleder i Mexico City, deler den samme oplevelse som beskrevet af tusinder.


"Vi er faktisk blevet kontaktet og måske endda besøgt af udenjordiske væsener, og den amerikanske regering er i samarbejde med de andre nationale magter på Jorden fast besluttet på at holde denne information hemmelig for offentligheden."

Victor Marchetti, 1979, tidligere CIA-embedsmand om ufoer


Image


"Flyvende tallerkener er virkelige. Alt for mange gode mænd har set dem, og de har ikke hallucinationer."

UFO-citat fra en af USA's største jagerpiloter nogensinde, kaptajn Eddie Rickenbacker


"Ja, der har været ET-besøg. Der har været nedstyrtede rumskibe. Der er blevet bjærget materiale og lig. Der har været en vis grad af reverse engineering, som har gjort det muligt at kopiere nogle af disse fartøjer eller nogle komponenter. Og der er en gruppe mennesker, som måske eller måske ikke er tilknyttet regeringen på dette tidspunkt, der har denne viden. Folk på højt niveau i regeringen har meget lidt, om nogen, gyldig information om dette. Det har været genstand for misinformation for at aflede opmærksomheden og skabe forvirring, så sandheden ikke kommer frem."

Dr. Edgar Mitchell, Apollo 14-astronaut


"UFOerne er fysiske manifestationer, som ikke kan forstås adskilt fra deres psykiske og symbolske virkelighed. Det, vi ser her, er ikke en invasion af rumvæsener. Det er et åndeligt system, der virker på mennesker og bruger mennesker."

Dr. Jacques Vallee


"Hvis rumvæsner besøgte os, ville resultatet være det samme som da Columbus landede i Amerika, hvilket ikke gik godt for de indfødte amerikanere."

Stephen Hawking


"Jeg griner ikke længere af folk, når de siger, at de har set ufoer. Jeg har selv set en."

USA's præsident Jimmy Carter, ABC News, 22. januar 1979


"I står nu over for en ny verden, en verden i forandring. Vi taler i mærkelige vendinger om at udnytte den kosmiske energi, om en ultimativ konflikt mellem en forenet menneskeslægt og de uhyggelige kræfter i en anden planetarisk galakse. Verdens nationer bliver nødt til at forene sig, for den næste krig vil være en interplanetarisk krig. Jordens nationer må en dag danne en fælles front mod angreb fra folk fra andre planeter."

General Douglas MacArthur, 8. oktober 1955, New York Times


"Når den længe ventede løsning på UFO-problemet kommer, tror jeg, at det vil vise sig ikke blot at være det næste lille skridt i videnskabens udvikling, men et mægtigt og helt uventet kvantespring."

Professor J. Allen Hynek i "The UFO experience"


"Hvis masserne begyndte at acceptere UFO'er, ville det påvirke deres holdninger til livet, politik og alting dybt. Det ville true status quo. Når folk indser, at der er større hensyn at tage end deres eget smålige liv, er de modne til at foretage radikale ændringer på et personligt plan, hvilket i sidste ende ville føre til en politisk revolution i samfundet som helhed."

John Lennon, musiker, aktivist og ufo-vidne


Image
 
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked