To rejsende engle.

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

To rejsende engle.

Post by brahbata » Wed Jun 23, 2021 3:15 pm

 Image
Image


Lad mig fortælle dig en historie



To omrejsende engle stoppede op for at overnatte hos en velhavende familie. Familien var uhøflig og nægtede at lade englene hvile i gæsteværelset i hovedhuset. I stedet fik de et lille sted i den kolde kælder. Mens de strakte sig ud på det hårde gulv, så den ældre engel et hul i væggen og reparerede det. Da den yngre engel spurgte hvorfor, svarede den ældre engel:


"Tingene er ikke altid, hvad de ser ud til at være."


Den næste nat hvilede de to hos en meget fattig, men gæstfri bonde og hans kone. Efter at have delt den smule mad, de havde, lod de englene sove i deres seng, hvor de sov godt. Næste dag, da solen stod op på himlen, fandt englene landmanden og hans kone grædende. Deres eneste ko, hvis mælk havde været deres eneste indtægt, lå død på marken. Den yngre engel blev vred og spurgte den ældre engel, hvordan han kunne have ladet dette ske.


"Den første mand havde alt, og alligevel hjalp du ham," sagde han anklagende. "Den anden familie havde lidt, og du lod koen dø.



"Tingene er ikke altid, hvad de ser ud til at være," sagde den ældre engel.

"Da vi hvilede i den kolde kælder i hovedhuset, så jeg guld i dette hul i væggen. Da ejeren var så besat af grådighed og ikke ønskede at dele sin lykkelige skæbne, forseglede jeg væggen, så han ikke kunne finde den. I går aftes, mens vi sov i bondens seng, kom dødsenglen og tog hans kone med sig. Jeg gav ham koen i stedet. Tingene er ikke altid, hvad de ser ud til at være".

Nogle gange er det netop det, der sker, når tingene ikke er, hvad de ser ud til at være. Hvis du har troen, skal du bare stole på, at ethvert resultat vil falde ud til din fordel. Du opdager det måske ikke, før der er gået lidt tid.... Nogle mennesker kommer ind i vores liv og forlader os hurtigt.... Nogle mennesker bliver venner og bliver for en stund... og efterlader smukke fodspor i vores hjerter.... og vi er ret ens, fordi vi har skabt et venskab!


Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked