Min kosmos.

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Min kosmos.

Post by brahbata » Wed Jun 23, 2021 1:35 pm

Image
Image


My cosmos


Jeg er et menneske, der vandrer på jorden


Jeg blev født ind i et liv med det mål at opnå oplysning. Min rejse begyndte i himlen, hvor alle vores rejser begynder og slutter.
Jeg kender nogle af mine genfødsler. Jeg husker levende sekvenser af livstider i Tibet som buddhistisk munk og Indien som brahmin. Mange af mine liv har været helliget min åndelige dannelse og udforskning af universets mysterier.

Denne rejse havde sin verdens oprindelse i fortiden som en molekylær aminosyre. [/colour][colour=#7fffd4] Alt liv er besjælet.[/colour][colour=#ffcc00] Bevidstheden er gradvis og finder sin dannelsesvej afhængigt af den valgte jordiske krop. En amøbe kan således gøre præcis det, som man som amøbe burde kunne gøre - ligesom man som menneske kan gøre det, som man burde kunne gøre som menneske. Der er ikke tale om en værdi i den forstand, at det mere udviklede liv er mere værdifuldt end den lavere celle. Den ånd, der fylder vores væsen, lever i hele kosmos. I hver eneste celle i kroppen og i dansen mellem atomerne i den hårdeste sten. Liv er bevægelse, og bevægelse er liv.

Vores materielle erfaringsniveau udgør kun en lille, men væsentlig facet af det energetiske spektrum inden for den boble af energimaterie, som udgør vores kosmos. Utallige energiniveauer udgør eksistensens regnbuespektrum, og alle riger interagerer med hinanden. Hvert inkarneret væsen kommer til verden med en meget specifik opgave, som KUN den sjæl kan udføre. Uanset hvor lige vi ser ud i samfundet, er vi alle individer. Forsøget på at organisere os socialt kommer af en dyb længsel efter himlens tryghed. Det er kun når kærligheden kaster os ind i det dybeste mørke, at vi er tvunget til at bringe vores lys udad. Og hver af os er en lysende, iriserende stjerne.

Et solsystems planetariske struktur har også forskellige facetter eller bevidsthedsniveauer. Ligesom vi mennesker opfatter os selv individuelt, har planeterne også en unik bevidsthed, der overskrider alle deres skabningers individuelle bevidsthed, selv om de har deres andel i den samlede begivenhed. Fra de individuelle niveauer af planetarisk bevidsthed dannes solbevidstheden som en kollektiv bevidsthed. Heraf opstår igen sektorbevidsthederne og kvadrantbevidsthederne. På toppen af denne højderyg er der en[/colour][colour=#7fffd4] galaktisk kollektiv bevidsthed[/colour], der som helhed er mere end summen af sine dele.


Image


Denne materielt erfarbare form for åndelig sandhed finder sin pendant i multidimensional og ekstradimensional form. Således opfattes den menneskelige eksistens på andre energetiske niveauer som det reneste lys, og igen afspejler andre sfærer vores væsen som toner i frekvensspektret. Der er ingen grænser for de forskellige mulige sanseoplevelser - det, der kan drømmes, bliver til virkelighed på dette eller et andet plan.

Den kraft, der virker gennem vores væsen, er af guddommelig oprindelse - uden begyndelse og uden ende, uden begyndelse og uden ende, uden rum og uden tid. Det er kun vores kosmiske erfaring, der giver den form.

Vores arbejde på jorden er således båret af det guddommelige nærvær og er lig med sfæriske fremtoninger i overensstemmelse med deres natur. Værdierne i betydningen "større og mindre" i åndelig forstand finder dette udtryk i dualitetens verden, som vores fysiske love tillader os at opfatte. [/colour]

Målet er enhed



Den kraft, der driver atomerne fra hinanden (atomspaltning), giver lige så meget energi som den kraft, der bringer dem sammen (kernefusion). I din følelsesmæssige oplevelse er disse to poler "frygt og kærlighed" for os materielle væsener, der ikke desto mindre "repræsenterer ånden i enhed". Begge giver energi.

Som mennesker har vi en tendens til at adskille os. Måske fordi vi oplever os selv som adskilt fra himlen. Sandheden er, at vi er
ALDRIG adskilt fra Himlen. /color]



Himlen er kun en sindstilstand.


Hvis vi ønsker at forstå vores inddragelse i kosmiske og energimæssige begivenheder, kan vi henvende os til vores hjertes kraft. Ligesom flammen på et stearinlys er et udtryk for guddommelig energi, viser vores følelser os vejen. Et trænet intellekt kan være vigtigt til at beregne formler, men det vil sandsynligvis aldrig helt kunne trænge ind i virkeligheden på grund af dets begrænsninger[/colour].

Lad os række begge hænder ud efter kraften i vores hjerter og forme vores verden i et ægte partnerskab.


Med venlig hilsen,

brah


Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked