Åbent brev til Galactic Federation of Light - Invitation.

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Åbent brev til Galactic Federation of Light - Invitation.

Post by brahbata » Wed Jun 23, 2021 10:59 am

Image


Hi @ll,


NEW!


Video-udgave af den fulde invitation:


https://www.youtube.com/watch?v=Ylr8Chdz3AA


Åbent brev til Den Galaktiske Lysføderation - revideret og opdateret


Først og fremmest vil jeg gerne takke dig fra bunden af mit hjerte for din ædle, kærlige, kloge og uophørlige hjælp og dit venskab i de sidste par dage indtil videre.

Forskellige kontakter og jeres utrættelige indsats for at sprede lyset i mange enheder på planeten Jorden er - som jeg tror - kronet med sand succes. Mange af Moder Jords væsener er allerede vågnet op og anerkender vores hjemlige lysestage som en levende organisme og føler sig åndeligt integreret i et uendeligt befolket univers. Desuden forstår mange af os virkelig, at de veje, som vores nationer har fulgt i fortiden, ikke rigtig er fornuftige. Vi indser på et stadigt stigende niveau, at vi synder mod Jorden og mod andre livsformer, når vi ikke i sandhed går kærlighedens vej.


Image


Men jeg har fortsat stor tillid og tro. Og jeg tror fuldt og fast på mine søstre og brødre.
Vores opvågnen vil være ledsaget af stor glæde, håb og også af nogle beklagelser. Beklager, fordi vi ikke altid har været i stand til at forstå og handle ud fra vores højere position i forhold til andre. Glæde og håb, fordi Gud, den eneste guddommelige kilde, er ved at ændre hele vores oplevelse af livet fundamentalt. Jeg tror ikke kun, men ved også helt sikkert, at alting er ved at få en god afslutning, henholdsvis en vidunderlig begyndelse. Jeg tror fuldt og fast på, at jordens menneskehed vil række hånden ud mod jer i sandt venskab. Jeg stoler på, at vi alle vil lytte til vores hjerter, når tæppet for Orions dominans løftes.

Jeg beder om jeres hjælp til at overvinde Orions slaveri og Atons indflydelse på vores Jord. Jeg beder om jeres venlige vejledning og hjælp til at omstyrte dominansen af de væsener fra Zeta Reticuli stjernekonstellationen og deres onde verdensomspændende og kosmiske allierede. Vi mennesker længes efter fred. Og jeg ved inderst inde i mit hjerte, at vi kan skabe denne fred sammen med jeres visdom, kærlighed og venlige hjælp. Lad os rive vores sindets mure ned og begynde at gå nye veje.
Vores opvågnen skal ikke besejres med sværdet, som jeg stadig håber, selv om jeg har lært, at kærligheden kan forsvare sig selv.


Image


Jeg har stor tillid til vores jordiske månevenner og de forskellige kosmiske og energetiske væsener, der står fast sammen med lysarbejdere, indfødte, nonner, munke og kontaktpersoner på Jorden. Sammen, med jeres hjælp, kan og vil jordens menneskehed modstå tidens prøvelser.
Jeg venter med glæde på den officielle første kontakt og ønsker held og lykke og velsignelser til os alle
.


Kind Regards,

brah

Du er velkommen til at skrive dit eget ord som
DIN kommentar nedenfor.


Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked