Ord til søndag.

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Ord til søndag.

Post by brahbata » Sun Aug 07, 2022 12:43 pm

Image
Image



Jeg bliver nødt til at handle meget velovervejet.

Hvis der skal opnås fred i verden, kræver det en velovervejet indsats. Vi kan ikke arbejde uovervejet for at skabe lighed, frihed og velstand i verden, hvis vi er uenige med os selv.

Fred begynder ALTID i os selv. Hvordan vil jeg bære mit lys udad, hvis det ikke skinner indeni?

Derfor er det af største vigtighed, at jeg får lyset i mig selv til at skinne. Jeg søger fred i verden - jeg vil KUN opnå den ved at skabe fred i mig selv.

Mine engle viste mig den fremtidige verden for os alle for over 25 år siden. Jeg tager dem på deres ord. Himlen har stadig en "plan B" for os alle. Men det er vigtigt, hvordan vi styrer vores adfærd for at nå dette mål.

Jeg udfordrer os alle til at bidrage til verdensfreden. Det kan vi gøre på alle mulige måder. Vi er alle kaldet til at støtte vores søstre og brødre under himlen på den måde, vi kan.

I en verden, der er blevet vanvittig, er det nødvendigt at bevare et klart hoved og et åbent hjerte. Ånden er herre over vores væsen, og vi lytter alle alt for lidt til vores stille stemme fra den indre samvittighed. Håbet er menneskets drivkraft - og vi bør give det næring, når og hvordan vi kan.

Snart vil den jordiske menneskehed igen blive en del af den intergalaktiske familie af menneskeheden. Vi er så at sige i startblokken. Vi vil aldrig nå frem til en ny verden med fred gennem krig. Hverken krig i os selv eller krig med vores brødre og søstre.

Lad os bringe himlen til jorden. Vi er i år 2022, og det er virkelig på tide. Lad os forlade vores traditioners stier, når de har vist sig at være ubrugelige. En verden, hvor der er krig og dødsstraf, er ikke min verden. Og det er på ingen måde en fremtidig verden.

Lad os vågne op, lad os handle, lad os handle, og lad os i den forbindelse huske den kærlighed, der findes i os ALLE.

Tilgivelse er nøglen til lykke.


Herzliche Grüße,

brah


Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked