Brev til medlemmerne af verdens parlament.

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Brev til medlemmerne af verdens parlament.

Post by brahbata » Mon Jul 04, 2022 6:58 pm

Image
Image


Kære medlemmer af Parlamentet, mine damer og herrer,

I dag fejrer vi den 4. juli, USA's uafhængighedsdag.

På et tidspunkt, hvor verden var i oprør, gik modige mænd og kvinder sammen for at ændre historiens gang. De gjorde det mod alle odds, idet de fulgte deres hjerte og samvittighed.
Disse pionerer tog Perikles' ord til sig, da han i 450 f.Kr. konstaterede: "Frihedens hemmelighed er mod". Det er netop denne frihed, der er på spil i dag.

Vladimir Putin fører en uretfærdig angrebskrig mod den frie verdens værdier. Han tramper på Vestens frihed og udsætter os alle for uudholdelige lidelser og pres. Jeg beder jer alle fra bunden af mit hjerte om at anerkende jeres statsmandsagtige eksistensberettigelse og gøre jeres pligt ved at stå fast og forenet i kampen mod denne fatale aggression.

"De, der er valgt, har intet at beslutte, og de, der beslutter, er ikke valgt", sagde Horst Seehofer, en tysk minister, engang i et interview. De ved alle, hvor magtesløse Deres egne handlinger er over for de kræfter, der bestemmer vores politiske begivenheder. Jeg opfordrer og bønfalder jer alle til at sætte en stopper for disse kræfter.

Vi har alle et ansvar i vores liv, når vi færdes på jorden. Ansvar over for vores bedsteforældre og også over for vores børnebørn. Jeg beder jer: Lyt til jeres hjerter! Lyt venligst til den stemme, der får dig til at tro - måske kun stille og roligt og forsigtigt - at vi kan skabe en bedre verden. Stol på dig selv, og vær med til at opbygge en bedre verden for os alle sammen.

Vores verden vil snart være en helt ny og anderledes verden. Det er op til os selv, om vi vil erkende tidens tegn og handle på dem.

Rejs dig op, menneske, og bliv lys.

Glædelig 4. juli til jer alle,

brah


Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked