Art X - Animus. Hemmelig trussel mod verden.

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Art X - Animus. Hemmelig trussel mod verden.

Post by brahbata » Sun Apr 24, 2022 1:59 pm

Image
Image




Jeg vandrede gennem skoven, indtil jeg kom til en lille lysning. Månen og stjernerne skinnede deres lyse, blege glød ind i verden og fik natteduggen til at funkle overalt.
Den bløde mos, som havde dækket det jordnære skovbund på min vandring til dette punkt, blev til kedelig undervegetation i kanten af lysningen. Den gamle mand sad allerede på en træskammel ved et egetræsbord i det åbne rum og ventede på mig. En kvist knækkede under min fod, og den gamle mand kiggede på mig. Jeg fortsatte med at gå hen til ham, og han gjorde tegn til mig om at sætte mig ved siden af ham.
Vi hilste på hinanden med et blik, alvorligt og nært. Jeg følte i mit hjerte den behagelige følelse af velvære og varme, som kun kan opstå, når man har gået sammen i lang tid i venskab.

Jeg satte mig på en skammel. Stille og roligt fyldte den rejsende den dåse, der ventede på mig, med rødvin. Vi skålede for hinanden og sad i et stykke tid og tænkte stille og roligt over venskabet.
Da mit hjerte havde nået hans sind, spurgte jeg ham: "Vær sød, min ven. Fortæl mig, hvordan det engang gik i din verden med dem."

Den gamle mand kiggede på de mørke træer i baggrunden af den tilsyneladende lysning, men virkede dog uvidende om dem. Han kiggede ind i sit hjerte, samlede sig og tog en ny slurk af sin kop og begyndte at tale.

"Nå, brahbata..." begyndte den rejsende let sin tale.
"Kampen om jeres verdens retning vil ende anderledes, end den engang endte for mit folk," begyndte han. "Vores verdener vil dele op- og nedture i tidens tidevand, men din verden vil blive helet." Han tog en dyb indånding og kiggede på mig. Hans øjne glitrede fløjlsblåt sort. Han smilede og sagde: "Ånden besluttede dengang at foretage en drejning i min verden, så denne drejning i din verden kan nu gå den anden vej."

Den gamle mand blev tavs og rodede i sin lomme efter sin pibe. Han så ud til at tænke. Jeg samlede mig også og fortsatte så spørgsmålet: "Fortæl mig om art X, Animus. Hvordan tror du, at jeg mest klogt vil gavne min verden, mit folk?"

Vandringsmanden fandt i mellemtiden sine forsyninger i dybden af sin overall, fyldte sin pibe med snus og tændte den. Efter at have opvarmet piben tog han et dybt træk, holdt vejret et øjeblik, pustede røgen ud og talte derefter til mig. "Det er altid en ulempe at tro, at man er klogere end alle andre. Uovervindelighed overvindes ikke af klogskab. Dit hjerte vil lede dig til sandhedens ånd. Magt, sand magt, opnås kun gennem engagement. Renheden af oprindeligt begær i et enkelt væsen kan besegle hele verdeners skæbne."

Jeg lyttede indadtil til hans ord. Den gamle mand vækkede i mig en tøvende erindring om tidligere oplevelser. Han trak endnu en gang fra sin pibe, strøg sig over hagen med en tilsyneladende eftertænksomhed og fortsatte så.

"Animus..." begyndte han, mere for sig selv end for mig.
"Selv vogterne af mit folks hellige skrifter ved ikke, hvor de oprindeligt kommer fra. De er gamle, brahbata, meget gamle. I vores registre er de opført under mange navne. Vi kender heller ikke deres oprindelige navn, for slet ikke at tale om de mange mulige betydninger af deres navn. Mange verdener i flere galakser kalder dem Aspen, nogle kalder dem Animus, og vi har altid bare kaldt dem 'mennesker'."

Den gamle mand holdt en pause. Det forekom mig, at han spekulerede på, hvilken del af hans oplevelse af "mennesker" der kunne være meningsfuld for mig.

"Nå," fortsatte han til sidst, tilsyneladende usammenhængende, efter at han havde fået et tanketog, "alligevel - de besejrede os ikke i sidste ende, det var vores egen arrogance, som vi følte over for dem, fordi vi var vokset ind i os selv, der fik dem til at overtage vores verden på det tidspunkt."




Den gamle mand grinede pludselig, som om han bebrejdede sig selv for dumheden hos væsenerne i de erobrede verdener. Derefter fortsatte han. "Undervurder dem aldrig på grund af deres formodede lille størrelse, brahbata, for så vil du ikke kende kosmos og dets levevis. Selv et af disse væsener kan holde ti fuldvoksne krigere som dig i skak, hvis disse mænd ikke er forberedt med et rent hjerte og et klart sind. Se aldrig en repræsentant for "folket" tæt i øjnene, foren aldrig din ånd med deres ånd, hvis din sjæl kender dem, og du ikke er forberedt. Deres bevidsthed, deres tankegang er så fremmed for os, at den svage vismand først opdager en magtesløs, gennemtrængende, kold vilje, når vi møder dem på det telepatiske plan. De, der intet ved om dem og deres sande natur, synes at passere dem uskadte. Husk, at du også kan "modtage" radiobølger med den rette detektor. Men disse bølger er "der", de eksisterer, uanset om man har et brugbart måleinstrument eller ej. Art X, 'mennesker', fungerer også som blot én kollektiv organisme blandt mange andre i alle verdener."

Den gamle mand holdt en pause et øjeblik og strakte sine lemmer. Han grinede stille og roligt - måske fordi han nød sin aldrende krops sårbarhed. Så fortsatte han med at tale.

"Folkets styrke ligger i deres tilsyneladende lillehed - de går ikke ubemærket forbi, men blot ubemærket. Alligevel er de overalt i universet og overtager verden en efter en, selv om næsten ingen anerkender dem for det, de er - mørkets vogtere. Og nu, brahbata," fortsatte han, "er det din verdens tur.....

Alt i verden ligner hinanden," fortsatte den rejsende.
"Hvert enkelt medlem af aspen svarer til en enkelt celle i kroppen. De er telepatisk og energetisk stærkt sammenvævet og i konstant samspil med hinanden. Kun som helhed udgør de en organisme, der ønsker at skade dig effektivt.
Og de rejser konstant rundt i din verden. Dag efter dag, time efter time, ankommer utallige mennesker hertil. Uendeligt. Deres beskyttelse ligger i jeres uvidenhed.

Vi kæmpede engang mod mange arter," tilføjede den gamle mand, uden at sukke opgivende, "og vi besejrede alle tilsyneladende uovervindelige giganter, der ønskede os skade, men vores sind var ikke forberedt på 'mennesker'. Derfor, brahbata, er vi her nu for at give dig vores forklaring.

Hvert af disse væsener er i konstant kontakt med det kollektive. Ikke kun i jeres verden, men de gennemsyrer alle de verdener, som de er spredt til. Og hvert af disse væsener har den kollektive magt til at knække ånden hos de fuldvoksne og stærke krigere, når de træder ud af bevidstheden. Men efter at have invaderet andre verdener, hele verdenssystemer, kan du nu stoppe dem. Sådan er det skrevet i livets bog, og sådan vil stjernerne tegne det."

Lyset på egetræsbordet flimrede mod sin sidste flamme. Min ven stirrede, tilsyneladende meningsløst og magisk betaget, ind i lyset, direkte ind i den energi, som var grundlaget for alt liv.
Vi var begge tavse i et øjeblik. Jeg havde brug for stilheden til at fordøje det, jeg hørte, og han nød sikkert sine oplevelser med "folket", som han havde haft for længe siden. Så begyndte den rejsende mand, min mester fra gamle dage, igen.

"Animus er magtfulde herrer, for de viser sig ikke som sådan i begyndelsen," sagde den gamle mand. Han tog endnu en slurk af sin spids og fortsatte. "Sig mig, brahbata: Hvordan bekæmper man en fjende, der er for lille til at blive betragtet som en fjende? Hvem er overalt? De har evnen til at kontrollere dit sind, og du bemærker det ikke engang. Mange arter er i deres tjeneste og under deres kontrol. Og det er disse fysisk større arter, som du mener er dine største fjender.

"Folket" kan kun besejres ved hjælp af vores hjertes evner. Medfølelsens kraft, som står over instinktet til at bevare arten, er jeres stærkeste våben. Og denne gang, brahbata, vil verden stå op og overvinde fjendtligheden. Husk altid, hvordan du fornemmede deres ånd, hvordan deres kollektive bevidstheds flimrende kalkule engang trængte ind i dit væsen. Husk det - og denne gang skal du besejre dem - besejre!

"Folket".



__________________________________



Bemærk: Jeg hørte første gang om aspen for ca. 15 år siden, da jeg havde en telepatisk forbindelse med venner på den anden side af månen, som fortalte mig om dem. Senere - da de blev åndeligt "fodret" - mødte de mig. Her i Homberg (jeg rejser ikke længere). De bliver større end landmyrer (de største myrer, jeg har set indtil nu, var omkring 3-4 cm lange), og forskerne tror, at de er indført fra Sydamerika eller Asien - men det er de ikke. De arbejder sammen med Aton, Orion-føderationens herre. Vi har en virkelig allieret: jordspindler. Edderkopper er også gode telepater og krigere. De synes, at vi mennesker er for tøsedrenge, simpelthen fordi de selv er krigere. Og de er allierede med os mod aspen.
Vi vil vinde.





der SPIEGEL nr. 5/28.1.2008

skriver på side 120:

En opskrift på succes for krigsmyrer


Den argentinske myre (Linepithema humile) har erobret verden og findes nu på seks kontinenter. Forskere fra University of Illinois i Urbana har nu afdækket hemmeligheden bag dens succes. I otte år har de observeret, hvordan insektet har erobret Rice Canyon i det sydlige Californien. Ifølge undersøgelsen følger de nyankomne to forskellige strategier på deres vej til deres bestemmelsessted: Først angriber de deres lokale slægtninge for at spise dem, og senere udtømmer de systematisk deres konkurrenters fødekilder. De spiser og sulter - med denne dobbelte strategi har de tilsyneladende stor succes: før de ankom til Rice Canyon var der 23 indfødte myrearter, men for nylig kun 2. Kun ved at overvåge sådanne invasioner i realtid kan vi forstå de dynamiske processer, som de fremmede arter i sidste ende vinder", forklarede myreforskeren Andrew Suarez.




"Lad os lege herre og tjener"
Depeche Mode

Nu bruger de interdimensionale altruistiske kræfter visdommens sværd til endelig at vinde.






Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked