Earth Watch - Detektion

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Earth Watch - Detektion

Post by brahbata » Wed Sep 22, 2021 11:58 am

Image




Image


Detektion

Jeg brugte en stor del af min ungdom på at lede efter ukendte flyvende objekter på himlen. Jeg kiggede altid op og håbede at se dem, hvis eksistens jeg følte i mit hjerte, og hvis virkelighed jeg forsøgte at forstå intellektuelt. Jeg svingede i den forbindelse mellem faser af intuitiv erkendelse og mental tvivl. Men alle mine år med at kigge opad belønnede mig ikke på den måde, som jeg havde håbet.

I dag - efter at have udforsket mit sind, mit væsen og min bevidsthed i nogen tid - er en mere lovende tilgang ved at dukke op for mig.

Image

Ud fra den idé, at vi alle er determinerede (og at denne forudbestemmelse af hele vores underbevidsthed er klar), synes "træning" af bevidstheden for mig at være den grundlæggende betingelse for en vellykket observation af udenjordiske eller mellemdimensionale flyvende objekter og deres passagerer.

Det er afgørende at konditionere vores sind, at slags, et kommende møde antages at være sikker. Så her er en vis "naivitet" fordelagtig, fordi den lader os overvinde intellektuel, indlært tvivl. Vi opfatter vores verden gennem individuelle øjne, og de oplysninger, vi modtager, er censureret af vores bevidsthed. Vores forestillinger bestemmer vores opfattelse, og derfor kan vi begynde ved årsagen.

"Objektivitet" som sådan forekommer mig at være ikke-eksisterende. Flertallets opfattelse inden for en tid giver os et "gyldigt" verdensbillede, og denne model repræsenterer til enhver tid blot et forsøg på at beskrive og forstå virkeligheden. Det drejer sig således primært om at søge viden og "sandhed" i sig selv og dermed holde sig væk fra postulerede sandheder.

Når først dette skridt er taget i hjertet, vil det - før eller senere - også nå vores sind. Og dette sind kan så åbne sig for over- og udenfor sanselige fænomener. Den formodede naivitet giver - i denne form for bevidstgørelse (selvkonditionering) - en uvurderlig fordel.

Hvis vores sind er åbent for denne verdens vidundere, er der kun et lille skridt til, at det bliver omdannet til erkendelse.

Indlæring betyder erkendelse.

Så hvis vi ønsker at møde udenjordiske væsener (nu, før den kollektive forandringens tid), kan vi konfrontere vores bevidsthed med denne virkelighed og konditionere os selv i hvert eneste øjeblik af vores væsen. Hvis vi er vågne, og vores idé om et tidligt, øjeblikkeligt møde gør resten, så vil succesen i henhold til resonansloven ikke blive forsinket. Det er dog altid vigtigt at tænke med et "åbent" hjerte, dvs. at være opmærksom på den universelle og altomfattende og formende kærlighed.

Så lad os anerkende den iboende kraft i vores væsens selvbestemmelse, og lad os være bevidste om vores multidimensionalitet i hvert øjeblik af vores oplevelse. Tanken om at gå på en planet, i en gade, der vrimler med rumvæsener, åbner vores bevidsthed (med konstant konditionering) for sandhederne i vores verden. Det er dog vigtigt at indse, at vores forestillinger er baseret på vores ønsker og drivkræfter og derfor nogle gange kan sløre vores umiddelbare oplevelse. "Opfattelse" er en snæversynet vandring, men det betyder ikke, at det ikke er værd at træne sit eget sind. I kritisk selvrefleksion bliver vi i stand til at adskille ønsker og håb fra den umiddelbare opfattelse. Dette sker gennem kraften i vores eget hjerte, som reagerer på os gennem de følelser, der ledsager hver kognitiv tanke. Vi er alle mestre over vores væsen og manifesterer vores virkeligheder på baggrund af vores ideer og drifter. Grundlaget for denne adfærd er vores uvidenhed; og hvis vi er ærligt villige til at tage ansvar for os selv, vil universet belønne os.

Der er universer som sandkorn i havet - og alle er mangfoldigt befolkede. Kontakt før den "officielle" kontakt er etableret og er nok mest givende, når vi kan opnå individuel modning for os selv. Vi må alle ikke tvivle på universeliteten af intelligent liv (herunder jordmenneskers eksisterende kontakter med dem, der kommer udefra), blot fordi vi personligt endnu ikke har haft en "bevidst" oplevelse. Vores erkendelse kan nogle gange ligge i fremtiden - og derfor kan vi måske tage det første skridt hen imod dette mål i dag.

At benægte denne sandhed ville være at lukke sindet. Respekt er et princip i universet og fører til ydmyghed. Ingen respekt - ingen viden.

"Hellig er ganske vist Lactance, som benægtede jordens kugleform, hellig er Augustin, som indrømmede kugleformen, men benægtede antipoderne, hellig er vor tids kontor, som indrømmer jordens lillehed, men benægter dens bevægelse. Men mere hellig er sandheden for mig."

John Kepler



Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked