Diverse - Dream 3

Mellem Christiania og den lille havfrue. Fredens land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Diverse - Dream 3

Post by brahbata » Tue Jun 29, 2021 9:03 pm

Image
Image


Dream 3

Jeg skøjter med min familie på et rulleskøjte-diskotek. Farvede lys funkler overalt. Vi er i godt humør. Jeg føler, at der snart skal ske noget.

Pludselig befinder jeg mig i Tibet. Jeg befinder mig i et rum i Potala-paladset. Min familie er der og mange tibetanske munke. En af munkene træder hen til mig og fortæller mig, at jeg nu skal giftes. Jeg er iført en hvid jakke, der når mig til knæene, og som er dekoreret med gyldne broderier.

Jeg følger en bagage af munke, som vil føre mig til min kommende kone. Vi går gennem to eller tre store rum, og så nærmer jeg mig en ung, blond tibetansk kvinde med en bobbelhåret frisure. Hun ser smuk ud og virker meget spirituel og moden, seriøst. Vores øjne mødes, og vi kan læse hinandens tanker. Hun tænker: "Men han er verdslig..." og jeg ser skamfuldt og genkendeligt nedad.Jeg beslutter mig for at arbejde på min opmærksomhed

Så er vi ude i det fri. Jeg følger munkene forbi en tribune, hvor der sidder mange mennesker. En af mine bekendte sidder der i en kørestol - med en stor rød sombrero-turban på hovedet. De andre kender jeg ikke. Jeg får at vide, at jeg er ved at blive kronet til Dalai Lama, og samtidig er mit bryllup nært forestående. Jeg er forvirret og spekulerer på, om jeg kan gøre disse opgaver retfærdighed.

Pludselig er himlen over Lhasa fyldt med jagerfly. Jeg kigger op og ser store eskadriller nærme sig truende.

Jeg sidder over for den øverstbefalende for alle flyene. Kommandøren er Helmut Kohl. Han siger til mig: "Jeg vil forhindre dig i at blive Dalai Lama og blive gift!" Jeg svarer ham, at jeg ikke var bange for ham, og hvordan han kunne gøre det?

Kohl svarer, at han havde læst på DJ Bobos hjemmeside, at landingsbanen i Lhasa lufthavn er omgivet af en enorm underjordisk ankerkæde. Og han ville gribe denne kæde i den ene ende med sine flyvemaskiner og derefter rive landingsbanen ud af jorden og tage den med sig. Så ville Lhasa være afskåret fra omverdenen, og ingen ville vide, at jeg var den nye Dalai Lama.

Jeg skøjter med min familie på et rulleskøjte-diskotek. Farvede lys funkler overalt. Vi er i godt humør. Jeg føler, at noget er ved at ske.Pludselig befinder jeg mig i Tibet. Jeg befinder mig i et rum i Potala-paladset. Min familie er der og mange tibetanske munke. En af munkene træder hen til mig og fortæller mig, at jeg nu skal giftes. Jeg er iført en hvid jakke, der når mig til knæene og er dekoreret med gyldne broderier.Jeg følger en bagage af munke, som vil føre mig til min kommende kone. Vi går gennem to eller tre store rum, og så nærmer jeg mig en ung, blond tibetansk kvinde med en bobbelhåret frisure. Hun ser smuk ud og virker meget spirituel og moden, seriøst. Vores øjne mødes, og vi kan læse hinandens tanker. Hun tænker: "Men han er verdslig..." og jeg ser skamfuldt og genkendeligt nedad. Jeg beslutter mig for at arbejde på min opmærksomhedSå er vi ude i det fri. Jeg følger munkene forbi en tribune, hvor der sidder mange mennesker. En af mine bekendte sidder der i en kørestol - med en stor rød sombrero-turban på hovedet. De andre kender jeg ikke. Jeg får at vide, at jeg er ved at blive kronet til Dalai Lama, og samtidig er mit bryllup nært forestående. Jeg er forvirret og spekulerer på, om jeg kan gøre disse opgaver retfærdighed.Pludselig er himlen over Lhasa fyldt med jagerfly. Jeg kigger op og ser store eskadriller nærme sig truende.Jeg sidder over for den øverstbefalende for alle flyene. Kommandøren er Helmut Kohl. Han siger til mig: "Jeg vil forhindre dig i at blive Dalai Lama og blive gift!" Jeg svarer ham, at jeg ikke var bange for ham, og hvordan han kunne gøre det?Kohl svarer, at han havde læst på DJ Bobos hjemmeside, at landingsbanen i Lhasa lufthavn er omgivet af en enorm underjordisk ankerkæde. Og han ville gribe denne kæde i den ene ende med sine flyvemaskiner og derefter rive landingsbanen ud af jorden og tage den med sig. Så ville Lhasa være afskåret fra omverdenen, og ingen ville vide, at jeg var den nye Dalai Lama.Jeg svarede ham med sikker følelse og fast vilje, at han ikke ville have en chance. Jeg vågner.

ImageImage
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked