EarthWatch – Bodhisattva

Järviä ja metsiä niin kauas kuin silmä kantaa. Tervetuloa ihmemaahan.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

EarthWatch – Bodhisattva

Post by brahbata » Mon Jun 28, 2021 6:17 pm

Image
Image


bodhisattva

1.


Minkä tiedon saamiseksi olemme täällä? Ei mitään tietoa. Olemme täällä saadaksemme viisautta. Minä olen täällä kouluttamassa. Olen oppinut, siksi olen opettaja. Tämän maapalloksi kutsutun planeetan poliittiset johtajat, en luota teihin. En usko teitä. En tottele teitä. Te olette välineitä. Käytätte niin sanottua valtaanne saadaksenne aikaan epäjärjestystä, sortoa ja hämmennystä kansassanne - josta teidän pitäisi huolehtia. En halua syyllistää teitä, pitäisi syyttää vain itseään. En kuitenkaan seuraa teitä. Uskonnolliset johtajat, pyydän teitä harjoittamaan intohimoanne. Antakaa muidenkin harjoittaa intohimoaan. Levittäkää sanaa. Seuratkaa valoa riippumatta siitä, mikä hämmentää teitä. Valoa, jonka jumalallinen Isä antaa loistaa sisällänne ja päällenne. Olkaa vapaita - älkää olko orjia - älkää olko oman mielenne orjia ettekä toisen mielen seuraajia. Rauhaa kaikille olennoille. En ole täällä vain pitääkseni huolta omasta lajistani. Olen täällä huolehtiakseni kaikista lajeista. Niistä, jotka on alistettu ja jotka alistavat. Olen kipinä. Muutun liekiksi. Sydän hallitsee mieltä. Tätä kutsutaan hengeksi.

2.

Tämä äiti Maa on elävä, pyhä ja suunniteltu kouluksi. Nykypäivän maapallon pinta, jota anonyymit niin sanotut "johtajat" "hallitsevat", on todellakin ghetto. Maa on osittain ontto. Sen sisällä elää pyhä kansa - jo aikakausista lähtien. Koko tämän planeetan historian ajan on ollut erilaisia ja jatkuvia (siis jatkuvia) yhteyksiä muilta planeetoilta peräisin olevaan luomakuntaan. Jotkut tulivat opettajiksi - jotkut tulivat alistamaan meitä.

Image

Nykyihminen ei ole sen ihmiskunnan lapsi,
joka on luotu elämään maapallolla sen hallitsijana tai jopa ensimmäisenä, viimeisenä ja ainoana asukkaana, joka on saanut hengen. Ennen kuin meidän kaltaisemme tuli eloon, oli olemassa useita eri ihmiskuntakausia. Siksi me emme ole planeetta Maan *omistajia*, itse asiassa kukaan muu kuin Isä ei ole koskaan ollut, ole tai tule olemaan. Me olemme - todellakin - luomakunta luomakunnan joukossa. Nykyihminen käyttää jumalan antamaa vapaata tahtoaan sivuuttaakseen jumalan lain. Tämä on tanssia kultaisen vasikan ympärillä.
Jokaisen ja jokaisen meistä on tarkoitus pitää huolta. Käyttäkäämme vapaata tahtoamme totellaksemme ja noudattaaksemme jumalan sääntöjä - samalla kun jätämme huomiotta ne säännöt, jotka ihminen on asettanut hämmentääkseen meitä.
Nykyihminen käyttää jumalan antamaa vapaata tahtoaan sivuuttaakseen jumalan lain. Tämä on tanssia kultaisen vasikan ympärillä.Jokaisen ja jokaisen meistä on tarkoitus pitää huolta. Käyttäkäämme vapaata tahtoamme totellaksemme ja noudattaaksemme jumalan sääntöjä - samalla kun jätämme huomiotta ne säännöt, jotka ihminen on asettanut hämmentääkseen meitä.Minulla on pieni ääni. Mutta ainakin minulla on ääni. Olen kipinä. Minusta tulee liekki. Maailman ihmiset, nouskaa! Me kaikki elämme orjuudessa. Älkää eläkö hiljaisuudessa. Puolustakaa jumalallista henkeä, joka asuu sisällänne. Älkää (älkää koskaan!) totelko niitä, jotka painostavat teitä. Seuratkaa intohimoanne. Planeetat on suunniteltu astioiksi. Ne kaikki kantavat elämää. Itse asiassa ne ovat itse elämää. Ylistäkää Isää, huolehtikaa planeetasta.

3.

Maan kuu on erilainen kuin mitä meille on opetettu. Kuun ilmakehässä puhaltavat kauniit tuulet, jotka ovat osa organismia ja pitävät tämän organismin hengissä. Kuun pimeän puolen on miehittänyt maan ulkopuolinen rotu. Maan ihmiskunta tulee olemaan yhteydessä toisiinsa telepatian avulla. Meillä kaikilla on "yliluonnollisia" voimia. Ne, jotka haluavat pitää meidät orjuudessa, toimittavat meille teknistä viestintätukea estääkseen meitä kehittämästä luonnonvarojamme. Tulevan ajan kuluessa ihmiskunta laajentaa yksilöllistä ja kollektiivista tietoisuuttaan.
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked