EarthWatch – Bodhisattva

Järviä ja metsiä niin kauas kuin silmä kantaa. Tervetuloa ihmemaahan.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

EarthWatch – Bodhisattva

Post by brahbata » Mon Jun 28, 2021 6:17 pm

Image
Image


bodhisattva

1.


Minkä tiedon saamiseksi olemme täällä? Ei mitään tietoa. Olemme täällä saadaksemme viisautta. Minä olen täällä kouluttamassa. Olen oppinut, siksi olen opettaja. Tämän maapalloksi kutsutun planeetan poliittiset johtajat, en luota teihin. En usko teitä. En tottele teitä. Te olette välineitä. Käytätte niin sanottua valtaanne saadaksenne aikaan epäjärjestystä, sortoa ja hämmennystä kansassanne - josta teidän pitäisi huolehtia. En halua syyllistää teitä, pitäisi syyttää vain itseään. En kuitenkaan seuraa teitä. Uskonnolliset johtajat, pyydän teitä harjoittamaan intohimoanne. Antakaa muidenkin harjoittaa intohimoaan. Levittäkää sanaa. Seuratkaa valoa riippumatta siitä, mikä hämmentää teitä. Valoa, jonka jumalallinen Isä antaa loistaa sisällänne ja päällenne. Olkaa vapaita - älkää olko orjia - älkää olko oman mielenne orjia ettekä toisen mielen seuraajia. Rauhaa kaikille olennoille. En ole täällä vain pitääkseni huolta omasta lajistani. Olen täällä huolehtiakseni kaikista lajeista. Niistä, jotka on alistettu ja jotka alistavat. Olen kipinä. Muutun liekiksi. Sydän hallitsee mieltä. Tätä kutsutaan hengeksi.

2.

Tämä äiti Maa on elävä, pyhä ja suunniteltu kouluksi. Nykypäivän maapallon pinta, jota anonyymit niin sanotut "johtajat" "hallitsevat", on todellakin ghetto. Maa on osittain ontto. Sen sisällä elää pyhä kansa - jo aikakausista lähtien. Koko tämän planeetan historian ajan on ollut erilaisia ja jatkuvia (siis jatkuvia) yhteyksiä muilta planeetoilta peräisin olevaan luomakuntaan. Jotkut tulivat opettajiksi - jotkut tulivat alistamaan meitä.

Image

Nykyihminen ei ole sen ihmiskunnan lapsi,