Unelma yksi.

Järviä ja metsiä niin kauas kuin silmä kantaa. Tervetuloa ihmemaahan.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Unelma yksi.

Post by brahbata » Sun Jun 27, 2021 9:36 pm

Image
Image

1.

On yö, ei kaukana tulevaisuudessa. Olen suorakulmaisessa, ikkunattomassa huoneessa, joka on noin viisi kertaa kahdeksan metriä. Huone on kalustamaton lukuun ottamatta kolmea ruskealla verhoilulla päällystettyä ruoko nojatuolia ja nojatuolien vieressä olevaa pientä pöytää. Huonekalut eivät sijaitse keskellä, vaan nurkassa huoneen pitkällä sivulla. Huoneessa seisovat veljeni, äitini, hänen poikaystävänsä ja kaksi vierasta miestä noin kolmen metrin päässä minusta. Istun yhdessä nojatuolissa huoneen keskelle päin - minua vastapäätä istuu noin 25-vuotias nainen, jolla on rauhalliset silmät ja pitkät tummat hiukset. Odotamme ja tajuan, että huone on odotushuone. Tunnen itseni vakavaksi ja rauhalliseksi.

Vastapäätäni oleva nainen puhuu minulle. Hän sanoo, että matkamme alkaa pian ja että minun pitäisi valmistautua. Tunnistan hänet plejadilaiseksi. Katson syvälle hänen silmiinsä, ja me molemmat tiedämme, mitä toinen ajattelee ja mihin matka on menossa.

Huone on täynnä kiteistä, irisoivaa valoa, joka tanssii ja virtaa seinillä. Se kimaltelee kaikissa väreissä - kuin jalokivet. Valo tulee vasemmalla puolellani olevasta aukosta, jonka läpi en voi katsoa ulos, koska aukko on samansuuntainen kuin minä. Valo tuntuu viileältä, vaikka se on samalla lämmin, jotenkin keväinen, hohtava. Ymmärrän, että ne ovat heijastuksia valolaivasta, joka on laskeutunut ulos ja odottaa.

Veljeni katsoo minua sekoittaen tunnistamisen, epäilyksen, vakavuuden ja pelon ja kysyy: "Millaisella autolla me oikein ajamme?" Hänen äänessään piilee sen vastauksen tunnistaminen, jonka hän on jo antanut itselleen. Hymyilen hänelle ja sanon rauhallisesti: "Tämä ei ole auto, hyvä Jens". Veljeni tuntee saavansa vahvistusta tunnistavaan olettamukseensa ja laskee päänsä alas - silminnähden hermostuneena, vakavana ja jännittyneenä - meditatiivisesti tunnistavana ja mietteliäästi tuntevanaan.

Vastapäätäni oleva nainen katsoo minua silmiin ja ilmoittaa minulle, että kohta on aika. Tunnen hänen ajatuksensa. Pyydän häntä saattamaan perheeni ensin, sillä haluan vielä hyvästellä maan meditaatiossa ja rukouksessa. Tiedän, että matka sinne ja takaisin - kunnes hän hakee minut - kestää puoli tuntia.

On yö, ei enää kaukana tulevaisuudessa. Olen suorakulmaisessa, ikkunattomassa huoneessa, joka on noin viisi kertaa kahdeksan metriä korkea. Huone on kalustamaton lukuun ottamatta kolmea ruskealla verhoilulla päällystettyä ruoko nojatuolia ja nojatuolien vieressä olevaa pientä pöytää. Huonekalut eivät sijaitse keskellä, vaan nurkassa huoneen pitkällä sivulla. Huoneessa seisovat veljeni, äitini, hänen poikaystävänsä ja kaksi vierasta miestä noin kolmen metrin päässä minusta. Istun yhdessä nojatuolissa huoneen keskelle päin - minua vastapäätä istuu noin 25-vuotias nainen, jolla on rauhalliset silmät ja pitkät tummat hiukset. Odotamme ja tajuan, että huone on odotushuone. Tunnen itseni vakavaksi ja rauhalliseksi.Vastapäätäni oleva nainen puhuu minulle. Hän sanoo, että matkamme alkaa pian ja että minun pitäisi valmistautua. Tunnistan hänet plejadilaiseksi. Katson syvälle hänen silmiinsä, ja me molemmat tiedämme, mitä toinen ajattelee ja mihin matka on menossa.Huone on täynnä kiteistä, irisoivaa valoa, joka tanssii ja virtaa seinillä. Se kimaltelee kaikissa väreissä - kuin jalokivet. Valo tulee vasemmalla puolellani olevasta aukosta, jonka läpi en voi katsoa ulos, koska aukko on samansuuntainen kuin minä. Valo tuntuu viileältä, vaikka se on samalla lämmin, jotenkin keväinen, hohtava. Ymmärrän, että ne ovat heijastuksia valolaivasta, joka on laskeutunut ulos ja odottaa.Veljeni katsoo minua sekoittaen tunnistamisen, epäilyksen, vakavuuden ja pelon ja kysyy: "Millaisella autolla me oikein ajamme?" Hänen äänessään piilee sen vastauksen tunnistaminen, jonka hän on jo antanut itselleen. Hymyilen hänelle ja sanon rauhallisesti: "Tämä ei ole auto, hyvä Jens". Veljeni tuntee saavansa vahvistusta tunnistavaan olettamukseensa ja laskee päänsä alas - silminnähden hermostuneena, vakavana ja jännittyneenä - meditatiivisesti tunnistavana ja mietteliäästi tuntevanaan.Vastapäätäni oleva nainen katsoo minua silmiin ja ilmoittaa minulle, että kohta on aika. Tunnen hänen ajatuksensa. Pyydän häntä saattamaan ensin perheeni, sillä haluan vielä hyvästellä maan meditaatiossa ja rukouksessa. Tiedän, että matka sinne ja takaisin - kunnes hän hakee minut - kestää puoli tuntia.Perheeni poistuu huoneesta kahden miehen ja naisen kanssa, ja he menevät valolaivaan. Minä rukoilen ja meditoin. Tiedän, että jonkin ajan kuluttua palaan Maahan. Syleilen ja rakastan maata hengelläni ja sydämelläni ja kiitän sitä. Herään.

2.

Olen noin viisikerroksisen pyöreän tornin pohjakerroksessa. Huoneen halkaisija on noin kuusi metriä. Siellä on ikkuna-aukkoja, jotka muistuttavat silmäkuoppia. Huone on kalustamaton ja sen seinät ovat valko-harmaata betonia. Seinillä ei ole kuvia. Olen yksin tässä kerroksessa. On juuri ennen hämärän tuloa.

Tiedän, että hyökkäys on lähellä. Rakennuksessa - joita on paljon - yläkerroksiin on kerääntynyt ihmisiä. Odotamme evakuointia.

Avaan hiusnauhani, ja hiukset putoavat olkapäilleni. Minulla on ylläni valkoinen kaapu - joka muistuttaa pitkää toogaa. Menen yhtä kerrosta ylemmäs ja näen vartijoita ja ihmisiä, joilla on samanlaiset kaavut kuin minulla. Ihmiset täällä pelkäävät, ja tunnen avuttomuutta ja tunnistamista sisälläni.
Muodostamme piirin ja polvistumme. Rukoilemme.

Olen noin viisikerroksisen pyöreän tornin pohjakerroksessa. Huoneen halkaisija on noin kuusi metriä. Siellä on ikkuna-aukkoja, jotka muistuttavat silmäkuoppia. Huone on kalustamaton, ja sen seinät ovat valko-harmaata betonia. Seinillä ei ole kuvia. Olen yksin tässä kerroksessa. On juuri ennen hämärän tuloa.Tiedän, että hyökkäys on lähellä. Rakennuksessa - joita on paljon - yläkerroksiin on kerääntynyt ihmisiä. Odotamme evakuointia.Avaan hiusnauhani, ja hiukset putoavat olkapäilleni. Minulla on ylläni valkoinen kaapu - joka muistuttaa pitkää toogaa. Menen yhtä kerrosta ylemmäs ja näen vartijoita ja ihmisiä, joilla on samanlaiset kaavut kuin minulla. Ihmiset täällä pelkäävät, ja tunnen avuttomuutta ja tunnistamista sisälläni.Muodostamme piirin ja polvistumme. Rukoilemme.Yhtäkkiä huomaan olevani rakennuksen katolla. Näen lukuisia avaruusaluksia ja mustiin taistelupukuihin pukeutuneita miehiä "rynnäköimässä" torniimme. Tunnen jännitystä ja tunnistamista kaikkialla. Maa ja sen olennot ovat lakanneet nukkumasta. Rukoilen. Herään.

ImageImage
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked