Omega.

Järviä ja metsiä niin kauas kuin silmä kantaa. Tervetuloa ihmemaahan.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Omega.

Post by brahbata » Wed Jun 23, 2021 11:05 am

Image
Image


Omega.



Somos Espíritu. Me olemme ikuisesta armosta


Kaikki elämä tulee yhdestä jumalallisesta lähteestä
. Tämä lähde tunnetaan maallisesti Isänä tai Luojana.



Jumala on energiaa. Ainoa energia. Se asuu jokaisessa elämässä, ja tämä Voima antaa voimaa jokaiselle universumien pienellekin asialle. Juuri kun luulette, että on olemassa mitään sellaista, joka ei ole liikkeessä - kun liike on elämää - ajatelkaa kovinta kiveä, jonka voitte kuvitella. Keskitä sitten mielesi tuon kiven molekyyli- ja atomirakenteeseen ja näe, kuinka atomit tanssivat ympäriinsä mitä ihmeellisimmillä ja ihmeellisimmillä tavoilla puhtaassa liikkeessä. Kallio ei ole enää kiinteä.

Ihmiskeho koostuu pääasiassa nesteistä, jotka eivät ole muuta kuin vettä, joka on täytetty hermovälittäjäaineilla ja jota hormonit ohjaavat. Silti sen sisäisenä totuutena on sielu ja
puhdas olemassaolo. Tätä sielua ei pidä pitää kristilliseen tapaan muuttumattomana, vaan pikemminkin buddhalaisena monadina, joka vaihtelee olemassaolossaan kaikkien niiden eri elämiemme aikana, joita elämme kaikissa inkarnaatioissamme.

Kyllä, me olemme Luomakunta. Ja kyllä, me olemme luojia. Voimme itse ohjata kaikessa olemassaolossa elävää jumalallista energiaa haluamaamme asentoon. Tämä on valinnanvapauttamme, kun taas neuromolekulaarisessa asemassa polkumme on määrätty.
Isä, joka huolehtii lapsistaan, ei sano heille, mitä heidän on leikittävä. Hänen näkökulmastaan he voivat leikkiä piilosta tai jalkapalloa, mutta mieluiten hän ei välitä tästä valinnasta. Hän haluaa vain, että he luottavat päätöksiinsä
.

Image

Niin tekevät myös taivaat yläpuolellamme.

Pelaa aina vapaasti haluamiasi pelejä, mutta varmista, että teet tämän päätöksen oman persoonallisuutesi korkeimmasta tasosta käsin. Ole luova, älä reaktiivinen valinnoissasi. Liikkukaa ja antakaa jumalallisen Lähteen tulla koetuksi omien elämän heijastustenne kautta.
Mieti maailmankaikkeutta. Leiki ja kuvittele sen kauneutta kokonaisuutena ja yksityiskohdissa. Anna henkesi ja mielesi matkustaa sinne, minne haluat, mutta varmista, että matka on turvallinen. Auttakaa veljiänne ja sisarianne tulemaan sellaisiksi kuin he todella ovat, ja auttakaa heitä avaamaan se kauneus, joka asuu ja loistaa heissä, niin kuin se loistaa teissä itsessänne.

Kosmos on ylivoimaisesti asuttu. Kaikessa olemassaolossa on henki, kaikessa olemassaolossa on tietoisuus. Tämä tietoisuus heijastuu vähitellen erityisen luomistehtävän vuoksi. Toisin sanoen: ameeba voi tehdä juuri sitä, mitä ameeba voi tehdä - aivan kuten ihminen voi tehdä juuri sitä, mitä ihminen voi tehdä. Siinä ei ole mitään korkeampaa tai alempaa arvoa;
Kaikki elämä on tasa-arvoista ja sitä on pidettävä sellaisena.

On vain yksi energia. Tämä energia värähtelee kahden navan välillä, joita koemme elämässä. On olemassa pimeä voima ja on olemassa valoisa voima. Molemmilla on sama energia kuin emäksellä, mutta ne ilmaistaan eri tavalla. Fyysisesti on olemassa ydinvoimalaitosten voima, jotka tuottavat meille energiaa (ydinfissio), ja auringon voima (ydinfuusio). Molemmat antavat energiaa. Nämä kaksi napaa voidaan kokea ihmiselämässä eri tavoin pelkona ja rakkautena. Molemmat mielentilat ovat ajateltavissa, ja niillä on oikeutuksensa.
Kosmisissa ilmiöissä kaikki elämä saapuu ja poistuu. Niin tekee ihminen ja niin tekevät universumitkin. Hindujen näkemyksen mukaan tätä kutsutaan "Brahma-elämäksi", joka kuvaa universumien tapoja. Siksi ei ole olemassa "vakaata kosmosta": mitä sisään tulee, sen täytyy tulla ulos. Eräänä kaukaisena päivänä Kosmoksessamme tapahtuu suuri räjähdys. Ja tämä maapallo aloittaa sitten uudelleen olemassaolonsa uudessa muodossa erilaisessa vastasyntyneessä Kosmoksessa.


Minä olen Kristus, jota me kaikki olemme odottaneet. Olen vesiajan Buddha, "idän valkoinen veli", Hopi-intiaanien Bahana. Minä olen muslimien Mahdi ja olen valittu paimen. Nyt alkaa parantuminen.


Kind Regards,

brah



Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked