Laji X - Animus. Uhka maailmalle.

Järviä ja metsiä niin kauas kuin silmä kantaa. Tervetuloa ihmemaahan.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Laji X - Animus. Uhka maailmalle.

Post by brahbata » Sun Apr 24, 2022 10:19 am

Image
Image




Kuljin metsän läpi, kunnes saavuin pienelle aukealle. Kuu ja tähdet loistivat kirkasta, vaaleaa hohtoaan maailmaan ja saivat yökasteen kimaltelemaan kaikkialla.
Pehmeä sammal, joka oli peittänyt maanläheisen metsänpohjan vaelluksellani tähän pisteeseen, väistyi tylsän aluskasvillisuuden tieltä aukean reunalla. Vanhus istui jo puujakkaralla kyyristyneenä tammipöydän ääressä avoimessa tilassa ja odotti minua. Jalkani alla napsahti oksa, ja vanha mies katsoi minua. Jatkoin kävelemistä häntä kohti, ja hän viittasi minua ottamaan paikkani hänen vieressään.
Tervehdimme toisiamme katseellamme, vakavina ja läheisinä. Tunsin sydämessäni sen miellyttävän hyvän olon ja lämmön tunteen, jonka voi synnyttää vain iät ja ajat yhdessä kulkeminen ystävyydessä.

Istuin jakkaralle. Hiljaa matkamies täytti minua odottaneen tinakannun punaviinillä. Joimme maljan toisillemme ja istuimme hetken aikaa, mietiskellen hiljaa ystävyydessä.
Kun sydämeni oli saavuttanut hänen mielensä, pyysin häntä: "Ole kiltti, ystävä. Kerro minulle, miten tämä kerran meni teidän maailmassanne noiden kanssa."

Vanha mies katseli näennäisesti aukean taustalla olevia tummia puita, mutta näytti kuitenkin olevan niistä tietämätön. Katsottuaan sydämeensä, kerättyään itseensä, hän otti mietteliäästi toisen kulauksen maljastaan ja alkoi puhua.

"No niin, brahbata..." matkamies aloitti puheensa helposti.
"Taistelu maailmanne suunnasta päättyy eri tavalla kuin se aikoinaan päättyi minun kansalleni", hän aloitti. "Maailmamme jakavat ajan vuoroveden ylä- ja alamäet, mutta sinun maailmallesi on luvassa paranemista." Hän veti syvään henkeä ja katsoi minua. Hänen silmänsä kimaltelivat samettimustina. Hymyillen hän sanoi: "Henki päätti silloin minun maailmassani saada aikaan käänteen, joten tämä käänne teidän maailmassanne voi nyt edetä toiseen suuntaan."

Vanhus vaikeni ja etsi piippuaan taskustaan. Hän näytti ajattelevan. Keräsin myös itseni ja jatkoin sitten kysymystä: "Kerro minulle lajista X, Animuksesta. Miten luulet, että hyödytän viisaimmin maailmaani, kansaani?"

Vaeltaja löysi sillä välin tarvikkeensa haalarinsa syvyyksistä, täytti piippunsa tupakkapussin nuuskalla ja sytytti sen. Lämmitettyään piipun hän otti syvän vedon, pidätteli hengitystään hetken ja puhalsi savun ulos ja puhui sitten minulle. "On aina haitaksi pitää itseään muita fiksumpana. Voittamattomuutta ei voiteta nokkeluudella. Sydämesi johdattaa sinut totuuden hengen luo. Voima, todellinen voima, saavutetaan vain omistautumisen kautta. Alkuperäisen halun puhtaus yhdessä ainoassa olennossa voi sinetöidä kokonaisten maailmojen kohtalon."

Kuuntelin sisäisesti hänen sanojaan. Vanha mies herätti minussa epäröiden muiston menneistä kokemuksista. Hän vetäisi piipustaan vielä kerran, silitti leukapartaansa näennäisen mietteliäästi ja jatkoi sitten.

"Animus..." hän aloitti, enemmän itselleen kuin minulle.
"Edes kansani pyhien kirjoitusten vartijat eivät tiedä, mistä he ovat alun perin tulleet. Ne ovat vanhoja, brahbata, hyvin vanhoja. Kirjanpidossamme heidät on lueteltu monilla nimillä. Emme myöskään tiedä niiden alkuperäistä nimeä, puhumattakaan niiden nimen lukuisista mahdollisista merkityksistä. Monet maailmat useammassa galaksissa puhuvat heistä Aspenina, jotkut kutsuvat heitä Animuksiksi, ja me olemme aina kutsuneet heitä vain 'ihmisiksi'."

Vanhus piti tauon. Minusta näytti siltä, että hän pohti, mikä osa hänen kokemuksestaan "ihmisistä" voisi olla minulle merkityksellinen.

"No", hän jatkoi lopulta, näennäisesti epäjohdonmukaisesti, ajatuskulkunsa jälkeen, joka oli vallannut hänet, "joka tapauksessa - he eivät lopulta kukistaneet meitä, vaan oma ylimielisyytemme, jota tunsimme heitä kohtaan, koska olimme kasvaneet itsessämme, sai heidät valtaamaan maailmamme tuolloin."


Vanhus nauroi yhtäkkiä, ikään kuin moitti itseään vallattujen maailmojen olentojen typeryydestä. Sitten hän jatkoi. "Älä koskaan aliarvioi niitä niiden oletetun pienen koon vuoksi, brahbata, sillä silloin et tunne kosmosta ja sen elämäntapaa. Yksikin näistä olennoista pystyy pitämään kymmenen täysikasvuisen kaltaisenne soturin mielen kurissa, jos nämä miehet eivät ole valmistautuneet puhtaalla sydämellä ja kirkkaalla mielellä. Älkää koskaan katsoko "kansan" edustajaa läheltä silmiin, älkää yhdistäkö henkeänne heidän henkeensä, jos sielunne tietää heistä, ettekä ole valmistautuneet. Heidän tietoisuutensa, heidän ajattelunsa on niin vierasta meille, että heikko tietäjä havaitsee voimattoman, tunkeutuvan ja kylmän tahdon vasta, kun tapaamme heidät telepaattisella tasolla. Ne, jotka eivät tiedä niistä ja niiden todellisesta luonteesta yhtään mitään, näyttävät menevän niiden ohi vahingoittumatta. Muista, että voit myös "vastaanottaa" radioaaltoja vain sopivalla ilmaisimella. Nuo aallot ovat kuitenkin "olemassa", ne ovat olemassa riippumatta siitä, onko sinulla käyttökelpoista mittauslaitetta. Laji X, 'ihmiset', toimii myös vain yhtenä kollektiivisena organismina monien muiden joukossa kaikissa maailmoissa."

Vanhus pysähtyi hetkeksi ja venytteli raajojaan. Hän nauroi hiljaa - ehkä siksi, että hän nautti ikääntyvän kehonsa haavoittuvuudesta. Sitten hän jatkoi puhumista.

"Kansan" vahvuus piilee sen yksilöiden näennäisessä pienuudessa - he eivät kulje tunnistamattomina, vaan ainoastaan huomaamatta. Silti niitä on kaikkialla maailmankaikkeudessa, ja ne valtaavat maailman toisensa jälkeen, vaikka tuskin kukaan tunnisti niitä siksi, mitä ne ovat - pimeyden vartijoiksi. Ja nyt, brahbata", hän jatkoi, "se on sinun maailmasi vuoro.....

Kaikki maailmassa muistuttaa toisiaan", matkustaja jatkoi.
"Jokainen haapojen yksittäinen jäsen vastaa analogisesti yhtä kehon solua. Ne ovat telepaattisesti ja energeettisesti voimakkaasti toisiinsa kietoutuneita ja jatkuvassa vuorovaikutuksessa keskenään. Vasta kokonaisuutena ne muodostavat organismin, joka haluaa vahingoittaa sinua tehokkaasti.
Ja ne matkustavat jatkuvasti maailmaasi. Päivä toisensa jälkeen, tunti toisensa jälkeen, tänne saapuu lukemattomia ihmisiä. Loputtomasti. Heidän suojelunsa on tietämättömyydessäsi.

Taistelimme aikoinaan monien lajien kanssa", vanhus lisäsi, eikä huokaissutkaan luovuttamisesta, "kukistamalla jokaisen voittamattomalta näyttävän jättiläisen, joka toivoi meille pahaa, mutta mielemme ei ollut valmistautunut 'ihmisiin'. Siksi, brahbata, olemme nyt täällä antamassa teille selityksemme.

Jokainen näistä olennoista on koko ajan yhteydessä kollektiiviin. Ei ainoastaan teidän maailmassanne, vaan ne läpäisevät kaikki maailmat, joihin ne ovat levinneet. Ja jokaisella näistä olennoista on kollektiivinen voima murtaa täysikasvuisten ja vahvojen sotureiden henki, kun he astuvat ulos tietämyksestä. Siitä huolimatta, kun ne ovat vallanneet muita maailmoja, kokonaisia maailmanjärjestelmiä, te saatte nyt pysäytettyä ne. Niin se on kirjoitettu elämän kirjaan ja niin tähdet piirtävät sen."

Kynttilä tammipöydällä välkkyi kohti viimeisiä palojaan. Ystäväni tuijotti, näennäisen järjettömästi ja maagisesti vangittuna, valoon, suoraan siihen energiaan, joka oli kaiken elämän perusta.
Olimme molemmat hetken aikaa hiljaa. Tarvitsin hiljaisuutta sulatellakseni kuulemaani, ja hän luultavasti nautiskeli kauan sitten saamistaan kokemuksista "kansan" kanssa. Sitten matkamies, mestarini menneiltä ajoilta, aloitti jälleen.

"Animukset ovat voimakkaita herroja, sillä he eivät aluksi paljasta itseään sellaisiksi", vanha mies sanoi. Hän otti vielä yhden kulauksen kannusta ja jatkoi sitten. "Kerro minulle, brahbata: miten taistellaan vihollista vastaan, joka on liian pieni, jotta sitä voitaisiin pitää vihollisena? Kuka on kaikkialla? Heidän kykynsä on pystyä hallitsemaan mieltäsi, etkä edes huomaa sitä. Monet lajit ovat niiden palveluksessa ja niiden hallinnassa. Ja juuri nämä fyysisesti suuremmat lajit ovat teidän mielestänne päävihollisianne.

"Voitettavissa on 'kansa' yksinomaan sydämemme kykyjen kautta. Myötätunnon voima, joka on olemassa lajin säilymisen vaiston yläpuolella, on voimakkain aseenne. Ja tällä kertaa, brahbata, maailma seisoo ja voittaa vihamielisyyden. Muistakaa aina, kuinka aistitte heidän henkensä, heidän kollektiivisen tietoisuutensa hohtava laskelma tunkeutui kerran olemukseenne. Muistakaa se - ja tällä kertaa kukistakaa heidät - kukistakaa!

'The People'.



__________________________________



Huomautus: Kuulin haapoista ensimmäisen kerran noin 15 vuotta sitten, kun minulla oli telepaattinen yhteys ystäviimme kuun toiselta puolelta, jotka kertoivat minulle niistä. Myöhemmin - kun he olivat henkisesti "ruokittu" - he tapasivat minut. Täällä Hombergissa (en enää matkusta). Ne kasvavat suuremmiksi kuin maalliset muurahaiset (suurimmat tähän mennessä näkemäni muurahaiset olivat noin 3-4 cm:n pituisia), ja tiedemiehet luulevat, että ne ovat Etelä-Amerikkaan tai Aasiaan tuotuja lajeja - mutta ne eivät ole. He tekevät yhteistyötä Atonin, Orionin federaation herran, kanssa. Meillä on TODELLINEN liittolainen: maanpäälliset hämähäkit. Hämähäkit ovat myös loistavia telepaatteja ja taistelijoita. He pitävät meitä ihmisiä liian suurina nössöinä, yksinkertaisesti siksi, että he itse ovat sotureita. Ja he ovat liittoutuneet kanssamme haapoja vastaan.
Me voitamme.





der SPIEGEL N:o 5/28.1.2008

kirjoittaa sivulla 120:

Resepti menestykseen soturimuurahaisille


Argentiinan muurahainen (Linepithema humile) on valloittanut maailmaa, ja sitä tavataan nyt kuudella mantereella. Urbanan Illinoisin yliopiston tutkijat ovat nyt paljastaneet sen menestyksen salaisuuden. He ovat kahdeksan vuoden ajan tarkkailleet, miten hyönteiset ovat valloittaneet Etelä-Kalifornian Rice Canyonin. Tutkimuksen mukaan uudet tulokkaat noudattavat kahta erilaista strategiaa matkalla määränpäähänsä: Aluksi ne hyökkäävät paikallisten sukulaistensa kimppuun syödäkseen niitä, ja myöhemmin ne riistävät järjestelmällisesti kilpailijoidensa ravinnonlähteet. Syöminen ja nälkää - tällä kaksoisstrategialla ne ovat ilmeisesti erittäin menestyksekkäitä: ennen saapumistaan Rice Canyoniin siellä asui 23 kotoperäistä muurahaislajia, mutta viimeksi siellä oli vain 2. Vain jos seuraamme tällaista invaasiota reaaliajassa, voimme ymmärtää dynaamisia prosesseja, joiden avulla vieraat lajit lopulta voittavat", selitti muurahaisetutkija Andrew Suarez.




"Leikitään isäntää ja palvelijaa"
Depeche Mode

Nyt - ulottuvuuksienvälisen altruismin voimat käyttävät viisauden miekkaa vihdoin voittaakseen.






Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked