Ways

Järviä ja metsiä niin kauas kuin silmä kantaa. Tervetuloa ihmemaahan.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Ways

Post by brahbata » Fri Oct 15, 2021 4:42 pm

Image

Tapoja

Omat rajoitukseni saavat minut näkemään asiat niin kuin totuuteni käskee. Ja niin ne ovat totta minulle. Toinen voi tunnistaa toisenlaisen totuuden kuin minä - tämä tarkoittaa minulle sitä, että minun on sallittava hänelle hänen tapansa, koska tunnistaminen tapahtuu aina yksilöllisesti eri tavalla.

Image

Näkemyksemme maailmasta perustuu kokemuksiimme, jotka olemme kokeneet ja aistineet yksilöllisessä olemuksessamme. Totuus on päämäärä, emmekä ole nirsoja valitessamme keinoja päästäksemme lähemmäs tuota päämäärää. Me kaikki kuljemme läpi elämän ja tunnustamme polkumme (ehkä?) ainoiksi mahdollisiksi, sillä joskus vain me itse voimme selittää ajatuksemme, sanamme ja tekomme.


Joskus ei ole helppoa selittää muille motiivejamme ja niistä tekemiämme johtopäätöksiä; usein yrityksemme päättyvät iskujen vaihtoon. Kokemukseni mukaan paras tapa välttää tämä dilemma on keskittyä todelliseen päämäärään. Tämä eläväksi ja lihaksi tullut muisto edustaa meille jumalallista rauhaa.

Käytännöllinen tapa toteuttaa totuuden tavoittelumme käytännössä meille hyödyllisellä tavalla on suvaitsevaisuus. Suvaitsevaisuuteen ei kuulu sen välinpitämättömyyden motiivi, joka on resignatiivista alkuperää. Pikemminkin suvaitsevaisuus merkitsee minulle toisen olennon motiivien ja päätösten tutkimista nähdäkseni, voinko hyötyä toisen tunnustamisesta. Näin vältetään sokea seuraaminen ja itsekäs oman näkökannan korostaminen.

Me kaikki elämme valossa ja kaikki olentomme koostuvat siitä.

Edessämme oleva polku muodostuu jommastakummasta olemuksemme kokemisen perusmotivaatiosta (rakkaus ja pelko). Joka päivä. Olemuksemme jokaisena hetkenä. Koemme itsemme muuttuvina olentoina ja tämä tosiasia saa meidät epäilemään ja epäröimään. Tämä puolestaan johtaa epävarmuuteen olemuksestamme, mikä saa meidät vaikuttamaan muiden silmissä tuomitsevilta, varovaisilta tai jopa torjuvilta.

Image

Siinä, että tunnustamme epätäydellisyytemme polullamme, piilee viisaus, joka tuo meidät lähemmäs valoa. Sillä viimeiset ovat ensimmäiset, ja vasta oletettu puute saa meidät kokemaan todellisen luontomme. Kun rakastamme ehdoitta, olemme välinpitämättömiä sen suhteen, voiko vakava sairaus rumentaa rakastetun ihmisen kehoa. Koemme parantuvamme, kun muistamme, että rakkauden voima asuu meissä kaikissa. Yksi tämän ilmaus on anteeksianto. Riitamme perustuvat siis epätäydelliseen tunnistamiseemme ja ovat - joistakin huonoista sattumuksista huolimatta - voimakkaita tienviittoja polullamme kohti pelastusta.


Epätäydellisyytemme tunnustamisessa polullamme piilee viisaus, joka tuo meidät lähemmäs valoa. Sillä viimeinen on oleva ensimmäinen, ja vasta oletettu puute saa meidät kokemaan todellisen luontomme. Kun rakastamme ehdoitta, olemme välinpitämättömiä sen suhteen, voiko vakava sairaus rumentaa rakastetun ihmisen ruumiin. Koemme parantuvamme, kun muistamme, että rakkauden voima asuu meissä kaikissa. Yksi tämän ilmaus on anteeksianto. Riitamme perustuvat siis epätäydelliseen tunnistamiseemme ja ovat - joistakin huonoista sattumuksista huolimatta - voimakkaita tienviittoja polullamme kohti pelastusta.


Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked