Suuri hölmö.

Järviä ja metsiä niin kauas kuin silmä kantaa. Tervetuloa ihmemaahan.
Post Reply
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Suuri hölmö.

Post by brahbata » Tue Mar 14, 2023 5:05 pm

Image
Image


Pieni narri




I.


"Eräänä päivänä sinua siunataan unelmalla, joka asettaa elämäsi oikealle tielle", manu sanoi ja näytti löytävän tyydytystä keskittymällä jälleen kenkiinsä.




Image
Image


Ei tehdä päätä - tehdään harkintaa
.


Siitä lähtien, kun synnyimme, maapallon vanhemmat sukupolvet ovat kantaneet pelkonsa meidän sukupolviin.
Niin oli antiikin Roomassa, niin on maailman suurimmassa maassa, Yhdysvalloissa, ja niin tulee olemaan - jonain päivänä - Marsin tulevaisuudessa.

Tällaisen toiminnan alkuperä on aina pelko eikä koskaan rakkaus.

Rakkaus vapauttaa, yhdistää, rauhoittaa, parantaa. Fyysisesti puhuen se on aurinkojen voima, joka ydinFUSION avulla ravitsee planeettoja ja kaikkea orgaanista elämää niillä.

Pelko antaa myös energiaa. Se kehottaa puolustautumaan, tekee suunnitelmia ja hämmentää muiden kanssa. Myös poliitikkomme puhuvat tätä kieltä. Fyysisesti puhuttaessa se on ydinSPLIT voima.

Molemmat sielun tilat, joiden välillä voimme heilahdella, antavat meille näin energiaa. Energiaa, josta me ravitsemme itseämme ja muodostamme henkiset rakennelmamme.

Mentaaliset konstruktiomme määrittävät jokapäiväistä elämäämme. Täten meille annettiin syntymässämme kyky vaikuttaa elämäämme karman vaikutusten osalta jumalallisessa mielessä ja korjata niitä tarvittaessa.

Jos tahtoa tähän on, tulos seuraa välittömästi.

Tässä jumalallinen rakkauden lähde ohjaa, johtaa ja seuraa meitä kaikilla askeleillamme läpi elämän.

Meitä rohkaistaan muokkaamaan elämäämme aktiivisesti ja leikkisästi. Me olennot olemme näyttelijöitä, jotka tulevat metafyysisestä todellisuudesta.


"Unelmoi elämästäsi - elä unelmaasi"

https://brahbata.space
https://brahbata.space/board
https://www.brahbata.space/Aquarius-Thesis.html
https://brahbata.world


Image
Image




Nämä - jotka olivat näkyvästi kuluneet ja vanhentuneet ties kuinka kauan kestäneiden ankarien rasitusten vaikutuksesta - pystyivät hyvin kuvaamaan vanhan miehen matkoja. Ne eivät vaikuttaneet epämukavilta, sillä manu leikitteli varpaillaan luisen, hauraan nahan alla. Minä hymyilin. Omistin teini-ikäisenä kenkäparin, joka oli äidilleni vastenmielinen. Mutta rakastin vanhoja tossujani - luultavasti juuri siitä syystä. Ylipäätään huomasin, että tunsin hyvin tämän oudon muukalaisen - varhaislapsuudestani lähtien se oli aina ollut niitä vanhoja, valkotukkaisia miehiä, joita pidin valistuneina.

Hän näytti epäilevän, mitä otsani takana piili, ja niinpä hän taittoi omansa. "Hölmö olet", hän nuhteli minua, sillä tältä oudolta muukalaiselta puuttui ilmeisesti halu todelliseen nuhteluun. Merkillistä kyllä, hänen käytöksessään oli myös vain häivähdys lievää pahoittelua parantumattomasti surkeasta olemassaolostani; seikka, joka antoi minulle hellästi toivoa. Vaikka olin toistuvasti päättänyt välttää sitä, keskityin nyt manuun, odottamaan ja odottamaan.

"Et ole vielä päässyt pitkälle, mies, mutta polkusi kulkee oikeaa, lahjakasta tietä", hän kohotti taas, ja hetken ajan minusta näytti siltä, että hän oli löytänyt ilon opettamisesta, tai ainakin lämpeni. Mutta luultavasti vain kuvittelin taas jotain sellaista, niin kuin se sopii minun elämäntapoihini.

"Sinun polkusi, brahbata, on kuin käärme, joka on syönyt" - niin hän alkoi kertoa tarinaa vastauksesta...




Image

II.

Kun muistelen kohtaamisia manuni kanssa, ajattelen aina hänen kenkiään.

Nämä kengät tekevät raksaisuudessaan, rasvaisessa kiillossaan, kuluneine korkoineen ja reikineen tavanomaisissa ylipaikoissa niin säälittävän vaikutelman, että ne ovat jo kunnioitettava ja viehättävä näky. Ja silti ne esiintyvät uhmakkaasti vastarintaa. On hämmästyttävää, että huomaan tällaisia asioita, sillä minulla on yleensä vain vähän tietoa kengistä.

Kun manuni etsii yhteyttä minuun, hän haluaa olla huomaamaton. Tämäkin on hämmästyttävää, sillä tunnun tunnistavan hänessä tiettyjä turhia piirteitä. Hänen olisi siis helppo saada minulta tarvittava kunnioitus esimerkiksi henkisen olemuksen avulla. Hän pitää etäisyyttä tällaisiin asioihin vain silkasta mukavuudesta, koska sfäärin vaihtaminen väsyttää häntä aina. Olen varma, että vain puhtaasta laiskuudesta hän pitää tavallista muotoa ja antaa siten sille etusijan turhien tarpeidensa tyydyttämiseen minuun nähden.

Ukko tekee tänään mietteliään vaikutuksen.

Valossa nähtynä hän tekee aina mietteliään vaikutelman, sillä hän näyttää nauttivan tästä roolista. "Kysyn kaikella kunnioituksella", hän alkaa mutkistella, "pidättekö itseänne valaistuneena ihmisenä?". Touche. Sen siitä saa, kun antaa mielensä harhailla. Nyt on kyse sanojen viisaasta valinnasta. Vaistoan, että ovela koira on taas suunnitellut jotain. "Uskon voivani väittää", alan epäröiden ajatella, "että voin tehdä siluetin maailmasta". No niin. Myönnän, hankala lause. "Mihin, Brahbata, perustat tämän tietämyksesi?" manu iloitsee. Siinä se on. Hän haluaa taas saada minut ansaan. En minä tiedä. Olen varmaan menettämässä järkeni.

"Olen lukenut joitakin arvokkaita asioita ja osaan asettaa asiat asiayhteyteen", vastasin varovasti - en kuitenkaan yllättämättä itseäni tällä mielenlujuudellani. Kunpa en olisi valmistelemassa omaa maaliani.


Image

"Viisauden tiellä siis, vai?" virnuili vanhus. "Mutta kärsivällisyyttä pitää silti olla, jos haluaa päästä niille sfääreille, joita tarkoitan. Tie johtaa puhtaan sydämen ja kirkkaan pään yli. Tämä harvinaisten maametallien olemus haluaa olla hyvin valmistautunut. Sinä, ystäväni, arvioit itse luomasi maailmankuvan perusteella. Sinä olet siis maailman keskipiste? Onko maailma taivaan keskus? Suuri on se, joka kulkee omaa tietään, vaikka se johtaisi harhaan? Ei, Brahbata, sydämesi on puhdas, mutta pääsi on sekaisin. Uskosi ja luottamuksesi tekevät sinusta vahvan, mutta silmäsi katsovat vain yhteen suuntaan. Avaa mielesi, anna valon tulla pimeyteen."

Miksi hänen täytyy aina puhua niin turvoksissa? En ymmärtänyt häntä tarkalleen, mutta luulen, että hän ei varmaankaan odottanut vastaustani. Parasta on, että hämmennyn häneen lisää, sitten hän miettii, ja siihen menee aina kauan aikaa. "Kaikki tämä on minun tiedossani", sovin manun kanssa. "Mutta sinun on pidettävä mielessäsi, että olen luonut tämän maailmankuvan kokemusteni ja muun mieleni summana ja että kannan sisälläni aikomusta ja vakaumusta täydellistää sitä edelleen. Maailmankuvani on niputettu tietämykseni kokonaisuudeksi, ja se muuttuu päivittäin, kun sen osatekijöiden koostumus ja painotus muuttuvat. Tuomitsetteko te etsintäni? Ette puhu siitä, mutta annatte minun, täynnä piilevää pilkkaa, ymmärtää, että olen savesta tehty. Mikä on siis tarkoituksesi?" kysyin nopeasti vastakysymyksen riemukkaasti resignoituneeseen sävyyn, jotta voisin toistaiseksi koota itseni uudelleen.

Käsittämättömästi manu hymyili huvittuneena!

"Rohkea mies! Näytät todella haluavan ponnistella. Älykkyytenne on huomattavaa, ja näytätte olevan halukas etsimään, ja jonain päivänä saatatte jopa haluta nähdä. Harkitse kuitenkin polkuasi hyvin ja kysy itseltäsi, mihin se johtaa. Yksin kulkeminen johtaa määränpäähän, mutta myös polku on valittava huolella. Kävelet reittiäsi, hyvin tehty, mutta reittisi on kartalla, jonka muut ovat piirtäneet. Olet ujo, ihminen, kulkea elämässä ilman karttaa ja löytää sen."

En voi sietää manussa sitä, että hän sanoo kaiken niin monimutkaisesti. Joka tilaisuudessa hän herkuttelee silmillään kasvoillani, kun saan taas kerran kuunnella hänen viisauttaan. Mainitsinko jo, että hän on varmaan turhamainen? Haluaisin vääntää hänen nenäänsä. Tai vain työntää kieleni ulos. En siksi, etten ymmärtäisi häntä, vaan ihan vain nähdäkseni, mitä hän sitten tekisi. "Jos sinulla on hallussasi kaikki nämä totuudet, miksi et jaa niitä kanssani?" Huudahdin uhmakkaasti. Vanhan miehen pitäisi tehdä ensin jotain.

Manu pudisti nyt päätään ilmeisen huvittuneena.

"Energinen ryntäilysi eteenpäin on osoitus innostuksestasi ja kärsimättömyydestäsi", hän iski minulle silmää. "Mutta sinun on opittava, ennen kuin voit tunnistaa. Tie totuuteen on jaettu; sinun on kyettävä näkemään risteykset ja sitten kulkemaan niitä. Tämä on yksin sinun päätettävissäsi, eikä oikean polun valitseminen ole helppoa. Jotkut niistä ovat mutkittelevia ja kietoutuneita, toiset näyttävät lupaavan nopean vastauksen. Jotkut polut johtavat portille, ja vain se, joka on löytänyt avaimen itsestään, voi avata sen. Toinen polku vaikuttaa pimeältä ja hämmentävältä, niin että pelkäät sitä, ja silti se voi olla se oikea. Mutta suurinta osaa poluista", sanoi manuni, "ette tunne ettekä havaitse niitä. Voi ei, ei ole niin kuin luulet, eivät tiet ole sellaisia, jotka eivät pääse sinulta ohi, vain sinä yksin astut paikalleen. Mutta mikä on se tie, joka johtaa totuuteen? Jos nautitte peltojen kukista, pysähtykää ja nauttikaa niiden sirosta loistosta. Tekeekö mielesi kysyä kukkien merkitystä? No, anna niiden sitten lumota itsesi, mutta älä unohda olla kiitollinen siitä, että ne paljastavat itsensä sinulle, avaavat koko loistonsa ja venyttävät hennot kukkaunelmansa taivaalle. Ota kaikki tämä lahjaksi, ymmärrä se ennen kuin kysyt totuutta. Varo, brahbata", hän kietoi verkkonsa ympärilleni, "kysymästä totuutta. Mutta suunnittele tiesi ja jaa reitti vaiheisiin ja näitä yhä uudelleen. Lepää ja harkitse. ...mutta vaeltele siellä, missä sinua huvittaa."

"Saatan haluta vaeltaa", sanoin, "mutta pelkkä filosofia ei vie minua mihinkään. Olet varmasti oikeassa, manu, mutta eikö ole olemassa hyödyllistä vastausta?" Hän on selvästi hämmentynyt
.


Image

III.

Sekavan maailmanopettajan kanssa on oltava varovainen.

Jos manuni on muuten melko ylevä ja huomaavainen ollessaan kanssani tekemisissä, hänellä on taipumus, kun hän on kerran lumoutunut itsestään, siirtyä sadannesta tuhanteen. Minun on jatkuvasti huomautettava hänelle verrattain maallisista asioistani, muuten hän eksyy metafysiikan ja muiden spekulatiivisten tieteiden transsendentaalisille kentille. Vaikka hänen on jatkuvasti korostettava valintansa, suuri osa hänen sanomisistaan käy minulle järkeen, mikä ei ole yllättävää, sillä ne ovat yleensä muutenkin vanhoja hattuja. Ilmeisesti hän oli tulkinnut provokatiivisesti käytetyn kysymykseni tyytymättömyydeksi, sillä muuten hänen kriittisesti tutkailevaa katsettaan ei voisi selittää.

"Epäilen, ettet ole valmis lähtemään", manu repi minut ajatuksistani. "Muistutat fiksua lasta, mutta osaat yhä vain ryömiä, juoda vain tavallista juomaa ja syödä vain tavallista ruokaa. Ja nyt vaadit juuri minulta, kaikista ihmisistä, hyödyllistä vastausta. Ota aikaa ja avaa mielesi hengelle, niin pääset maailmaan. Aikanaan saat käyttökelpoisen tietämyksesi", manu hymyili nyt rohkaisevasti minulle, "himoitse sitä, ihminen, kuin aarretta ja kaipaa sitä. Tunnistat viisaasti hyödylliset matkalla vastaukseen ja vähemmän hyödylliset samalla tavalla. Mutta kun olet jäljittänyt oikean polun, seuraa sitä edelleen.


Image

Arvokkuudessaan hän vaikuttaa niin vakuuttuneelta itsestään, että voisin huutaa ääneen. Mutta koska hänen on käytettävä suuri osa keskittymisestään arvokkaan näköiseen olemukseen, saatan ehkä sittenkin saada hänet pois varautuneisuudestaan. "Et anna minun napostella tiedon puuta", kerskailin, "mutta seuraavassa hengenvedossa moitit minua juuri tästä, puutteestani! Mestariteos. Oikealla hetkellä meinasin olla huomaamatta ärsyyntynyttä säihkettä manun silmissä - kun olin haltioitunut voimakkaasta kielellisestä ilmaisusta ja sanojeni yksinkertaisuudesta. Hän ei ollut laskenut sitä. Nyt minulla on hänet otteessani, ja hänen on luultavasti tultava selvemmäksi. Loppujen lopuksi pelivelat ovat kunniavelkoja, ja se, mikä pätee uhkapeleihin, pätee varmasti myös tietoon. Ensin saa suunsa vetämään ja sitten vetää takaisin - ajatelkaa sitä!

Jälleen kerran manu pudisti päätään hymyillen. "Tarkoitin vain, että sinun on harjoiteltava kärsivällisyyttä. Siemenen on ensin itävä, ennen kuin voit aloittaa sadonkorjuun. Sinulla ja minulla, Brahbata, on aikaa, paljon aikaa. Lähde etsimään vastausta, mutta aloita etsintäsi sieltä, missä siitä on sinulle hyötyä. Manu lähestyi minua nyt niin pitkälle, että tunsin hänen hengityksensä rinnallani. Hänen katseensa näytti haluavan lävistää minut kiihkeästi, kun hän jatkoi varoittavaa puhettaan: "Kyllä, meillä on kaikki maailman aika. Mutta käyttäkää aikanne hyvin, älkää tuhlatko sitä. Mutta mihin tuhlaatte sitä ja mihin käytätte sitä, se teidän on saatava selville ja saatte sen selville. Minulla ei ole muuta kerrottavaa. Aloita löytää tiesi ja seuraa sitä", manu hallitsi minua ja oli luultavasti liiankin tietoinen hieman teatraalisesta vaikutuksestaan minuun. Siitä huolimatta hän jatkoi puhumista. "Aika ajoin tulen olemaan seuralaisesi, jaan ruokani kanssasi ja murran leipäni kanssasi. Avain maailmasi porttiin on haudattu syvälle sisimpääsi, etsi se ja käytä sitä, kun aika on oikea.

Näillä sanoilla manu haihtui vaaleanpunaiseen pilveen, joka oli valmis lavalle, vain vaatien vihdoin kunnioitusta, jota olin pitkään kaivannut. En tiedä, miten hän teki sen, mutta hänen on täytynyt valmistaa jonkinlainen para-suggestiohypnoottinen Leipzig kaikenlaista kallooni. Taikurit ja muut jonglöörit ovat aina olleet minulle mysteeri.

"Pölystä pölyyn", kuiskasin hänen perässään. Ainakin oli pimeää, muuten manulta puuttuivat hengelliset vähimmäisvaatimukset. Edes laserväläyksiä tai pallomaisia ääniä ei kuulunut
.



Olin vaikuttunut.



Pieni hölmö.
Äänitiedosto mp3.

https://brahbata.space/Audio/The_little ... innish.mp3



Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Post Reply