EarthWatch – Bodhisattva

Solen skiner vänligt och jämlikt på alvernas land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

EarthWatch – Bodhisattva

Post by brahbata » Mon Jun 28, 2021 4:52 pm

Image
Image



bodhisattva

1.


Vilken kunskap är vi här för att få? Ingen kunskap. Vi är här för att få visdom. Jag är här för att utbilda. Jag är en forskare, därför är jag en lärare. Politiska ledare på den här planeten som kallas jorden, jag litar inte på er. Jag tror inte på er. Jag lyder er inte. Ni är instrument. Ni använder er så kallade makt för att skapa oordning, förtryck och förvirring hos ert folk - som ni borde ta hand om. Jag vill inte klandra er, man bör bara klandra sig själv. Men jag följer er inte. Religiösa ledare, jag ber er att följa er passion. Låt andra följa sin passion. Sprid ordet. Oavsett vad som förvirrar er - följ ljuset. Ljuset som den gudomlige Fadern låter lysa inom er och över er. Var fri - var inte en slav - var varken en slav av ditt eget sinne eller en anhängare av någon annans. Frid för alla varelser. Jag är inte här bara för att ta hand om min egen art. Jag är här för att ta hand om alla arter. De förtryckta och de förtryckande. Jag är en gnista. Jag kommer att förvandlas till en låga. Hjärtat ska styra över sinnet. Detta kallas för andevärlden.

2.

Denna moder jord är levande, helig och utformad som en skola. Dagens jordyta som "styrs" av anonyma så kallade "ledare" är verkligen ett ghetto. Jorden är delvis ihålig. Inuti bor ett heligt folk - sedan eoner. Under hela den här planetens historia har det funnits olika och pågående (och därför stadiga) kontakter med skapelsen som härstammar från andra planeter. Vissa kom som lärare - andra kom för att underkuva oss.

Image

Dagens människa är inget barn av en mänsklighet som skapades för att leva på jorden som hennes härskare, eller till och med som den första, sista och enda invånaren som har fått en ande. Flera perioder med flera människosläkter existerade innan vår art föddes till liv. Därför är vi inte *ägarna* av planeten Jorden, i själva verket har ingen utom Fadern någonsin varit det, är det eller kommer att vara det. Vi är - i själva verket - en skapelse bland skapelsen. Dagens människa använder sin av Gud givna fria vilja för att ignorera Guds lag. Detta är dansen kring guldkalven.
Alla och var och en av oss är menade att ta hand om. Låt oss använda vår fria vilja för att lyda och följa Guds regler - samtidigt som vi bortser från de regler som människan har fastställt för att förbryllas av oss.
Dagens människa använder sin av Gud givna fria vilja för att ignorera Guds lag. Detta är dansen kring guldkalven.Alla och var och en av oss är menade att ta hand om sig själva. Låt oss använda vår fria vilja för att lyda och följa Guds regler - samtidigt som vi ignorerar de regler som människan har fastställt för att förbryllas.Jag har en liten röst. Men jag har åtminstone en röst. Jag är en gnista. Jag kommer att förvandlas till en låga. Världens folk, res er! Vi lever alla i slaveri. Lev inte i tystnad. Försvara den gudomliga ande som bor inom dig själv. Lyd inte (aldrig!) dem som sätter press på dig. Följ din passion. Planeterna är utformade som kärl. De bär alla på liv. I själva verket är de själva livet. Prisa Fadern och ta hand om planeten.

3.

Jordens måne skiljer sig från vad vi har lärt oss. Inom månens atmosfär blåser vackra vindar, som är en del av organismen och för att hålla denna organism vid liv. Månens mörka sida har ockuperats av en utomjordisk ras. Jordens mänsklighet kommer att kopplas samman genom telepati. Vi har alla "övernaturliga" krafter. De, som vill hålla oss i slaveri, förser oss med tekniskt kommunikationsstöd för att hindra oss från att utveckla våra naturresurser. Under den kommande tiden kommer mänskligheten att utvidga sitt individuella och kollektiva medvetande.

ImageImage
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked