Vad myndigheterna låter dig veta

Solen skiner vänligt och jämlikt på alvernas land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Vad myndigheterna låter dig veta

Post by brahbata » Thu Jun 24, 2021 10:12 pm

Image





Vad myndigheterna låter dig veta





"Jag hade ett kamerateam som filmade installationen när de såg ett tefat. De filmade det när det flög över oss, sedan svävade det, sträckte ut tre ben som landningsställ och kom långsamt ner för att landa på en torr sjöbotten! Det var ett klassiskt tefat, silverglänsande och slät, ungefär 30 fot i diameter. Det var ganska tydligt att det var en utomjordisk farkost."

Astronauten överste Gordon Cooper om sin UFO-upplevelse.



"Jag vet att andra astronauter delar mina känslor, och vi vet att regeringen sitter på konkreta bevis för att det finns UFO:er."

Astronaut överste Gordon Cooper, 14 januari 1997.


"Fenomenet är något verkligt och inte visionärt eller fiktivt."

General Nathan Twining, 23 september 1947, chef för U.S. Air Force Materiel Command


"Det jag fann var övertygande bevis för att de flesta av dessa luftobjekt vida översteg den markbundna tekniken för den tid då de sågs. Jag var tvungen att dra slutsatsen att det är mycket troligt att jorden besöks av mycket avancerade luft- och rymdfarkoster under mycket 'intelligent' kontroll faktiskt."

Dr Richard Haines, forskare inom rymdforskning vid NASA, pensionerad


"Vi har en mängd rapporter om flygande tefat. Vi tar dem på allvar när man betänker att vi har förlorat många män och flygplan när vi har försökt att fånga upp dem."

General Benjamin Chidlaw, Air Defense Command


"När du har utsikt över luftrummet och radarskärmen och ser UFO:n flyga runt 20 eller 30 miles i sekunden är det mycket verkligt. De kan plötsligt svänga nästan 90 grader på en sekund eller en halv sekund. UFO:n kan gå vertikalt rakt upp mycket snabbt."

Enrique Kolbeck, flygledare i Mexico City, delar samma erfarenhet som tusentals andra beskriver.


"Vi har verkligen blivit kontaktade och kanske till och med besökt av utomjordiska varelser, och den amerikanska regeringen, i samförstånd med de andra nationella makterna på jorden, är fast besluten att hålla denna information hemlig för allmänheten."

Victor Marchetti, 1979, tidigare CIA-tjänsteman om UFO:er


Image


"Flygande tefat är verkliga. Alltför många goda män har sett dem, som inte har hallucinationer."

UFO-citat från en av USA:s största stridspiloter någonsin, kapten Eddie Rickenbacker


"Ja, det har förekommit ET-besök. Det har förekommit kraschade farkoster. Material och kroppar har hittats. Det har förekommit en viss mängd omvänd teknik som har gjort det möjligt att kopiera vissa av dessa farkoster, eller vissa komponenter. Och det finns en grupp människor som kanske eller kanske inte är associerade med regeringen vid denna tidpunkt som har denna kunskap. Personer på hög nivå inom regeringen har mycket lite, om ens någon, giltig information om detta. Det har varit föremål för desinformation för att avleda uppmärksamheten och skapa förvirring så att sanningen inte kommer fram."

Dr. Edgar Mitchell, astronaut från Apollo 14


"UFO:erna är fysiska manifestationer som inte kan förstås utan deras psykiska och symboliska verklighet. Det vi ser här är inte en invasion av utomjordingar. Det är ett andligt system som agerar på människor och använder människor."

Dr. Jacques Vallee


"Om utomjordingar besökte oss skulle resultatet bli ungefär som när Columbus landade i Amerika, vilket inte gick bra för indianerna."

Stephen Hawking


"Jag skrattar inte längre åt folk när de säger att de har sett UFO:er. Jag har själv sett ett."

USA:s president Jimmy Carter, ABC News, 22 januari 1979


"Du står nu inför en ny värld, en värld i förändring. Vi talar i märkliga termer, om att utnyttja den kosmiska energin, om en ultimat konflikt mellan en förenad mänsklig ras och de ondskefulla krafterna i någon annan planetarisk galax. Världens nationer måste förena sig, för nästa krig kommer att vara ett interplanetärt krig. Jordens nationer måste en dag bilda en gemensam front mot angrepp från människor från andra planeter."

General Douglas MacArthur, 8 oktober 1955, New York Times


"När den efterlängtade lösningen på UFO-problemet kommer, tror jag att det inte bara kommer att visa sig vara nästa lilla steg i vetenskapens utveckling, utan ett mäktigt och helt oväntat kvantsprång."

Professor J. Allen Hynek i "The UFO experience"


"Om massorna började acceptera UFO:er skulle det påverka deras attityder till livet, politiken och allting i grunden. Det skulle hota status quo. När människor börjar inse att det finns större överväganden än deras egna små småaktiga liv, är de mogna att göra radikala förändringar på ett personligt plan, vilket så småningom skulle leda till en politisk revolution i samhället som helhet."

John Lennon, musiker, aktivist och UFO-vittne


Image
 
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked