Öppet brev till Galactic Federation of Light.

Solen skiner vänligt och jämlikt på alvernas land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Öppet brev till Galactic Federation of Light.

Post by brahbata » Sat Jun 19, 2021 4:21 pm

Image


Hi @ll,


NEW!


Videoversion av den fullständiga inbjudan:


https://www.youtube.com/watch?v=Ylr8Chdz3AA


Öppet brev till Ljusets Galaktiska Federation - reviderat och uppdaterat[/size][/size]


Först och främst vill jag tacka dig från djupet av mitt hjärta för din ädla, kärleksfulla, kloka och obevekliga hjälp och vänskap under de senaste dagarna.

Olika kontakter och era outtröttliga ansträngningar att sprida ljuset i många enheter på planeten Jorden kröns - som jag tror - med verklig framgång. Många varelser på Moder Jord har redan vaknat upp och känner igen vår inhemska ljuskälla som en levande organism och känner sig andligt integrerade i ett oändligt befolkat universum. Dessutom är det många av oss som verkligen förstår att de vägar som våra nationer tog i det förflutna inte är riktigt vettiga. Vi inser på en allt högre nivå att vi syndar mot jorden och mot andra livsformer när vi inte verkligen vandrar kärlekens väg.


Image


Men jag fortsätter att ha stor tillit och tro. Och jag tror starkt på mina systrar och bröder.
Vårt uppvaknande kommer att åtföljas av stor glädje och hopp, men också av en del ånger. Beklagar, eftersom vi inte alltid har kunnat förstå och agera utifrån vår högre position i förhållande till andra. Glädje och hopp, eftersom Gud, det enda gudomliga ursprunget, är på väg att förändra hela vår livsupplevelse i grunden. Jag tror inte bara, utan vet också att allting har ett bra slut respektive kommer att få en underbar början. Jag är fast övertygad om att jordens mänsklighet kommer att sträcka ut handen till er i sann vänskap. Jag litar på att vi alla kommer att lyssna på våra hjärtan när ridån av Orions dominans lyfts.

Jag ber om er hjälp med att övervinna Orions förslavning och Atons inflytande på vår jord. Jag ber om er vänliga vägledning och hjälp för att störta dominansen av de enheter som tillhör stjärnkonstellationen Zeta Reticuli och deras onda världsliga och kosmiska allierade. Vi människor längtar efter fred. Och jag vet djupt i mitt hjärta att vi kan skapa denna fred tillsammans med er visdom, kärlek och vänliga hjälp. Låt oss riva ner våra sinnens murar och börja gå nya vägar.
Vårt uppvaknande ska inte erövras med svärd, vilket jag fortfarande hoppas, även om jag lärt mig att kärleken kan försvara sig själv.


Image


Jag litar mycket på våra månvänner på Jorden och de olika kosmiska och energetiska varelser som står stadigt vid sidan av Jordens ljusarbetare, infödda, nunnor, munkar och kontaktpersoner. Tillsammans, med din hjälp, kan och kommer mänskligheten på jorden att klara tidens prövningar.
Jag väntar med glädje på den officiella första kontakten och önskar oss alla lycka till och välsignelser
.


Kind Regards,

brah

Du får gärna skriva en egen inbjudan som
DIN kommentar nedan.


Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked