Brev till ledamöterna i Världsparlamentet.

Solen skiner vänligt och jämlikt på alvernas land.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Brev till ledamöterna i Världsparlamentet.

Post by brahbata » Mon Jul 04, 2022 6:54 pm

Image
Image


Kära parlamentsledamöter, mina damer och herrar,

I dag firar vi den 4 juli, USA:s självständighetsdag.

I en tid då världen var i uppror, samlades modiga män och kvinnor för att förändra historiens gång. De gjorde det mot alla odds och följde sina hjärtan och sitt samvete.
Dessa pionjärer tog till sig Perikles' ord, som 450 f.Kr. konstaterade: "Frihetens hemlighet är mod". Det är just denna frihet som står på spel i dag.

Vladimir Putin för ett orättvist angreppskrig mot den fria världens värderingar. Han trampar på västvärldens frihet och utsätter oss alla för outhärdligt lidande och tryck. Jag ber er alla från djupet av mitt hjärta att erkänna ert statsmannamässiga existensberättigande och göra er plikt genom att stå fast och enade i konfrontationen med denna dödliga aggression.

"De som är valda har inget att besluta och de som beslutar är inte valda", sade Horst Seehofer, en tysk minister, en gång i en intervju. Ni vet alla hur maktlösa era egna handlingar är inför de krafter som bestämmer våra politiska händelser. Jag uppmanar er alla att sätta stopp för dessa krafter.

Vi bär alla ansvar i våra liv när vi vandrar på jorden. Ansvaret för våra mor- och farföräldrar och även för våra barnbarn. Jag ber er: Lyssna på era hjärtan! Lyssna på den röst som får dig att tro i ditt hjärta - kanske bara tyst och försiktigt - att vi kan skapa en bättre värld. Lita på dig själv och var med och bygg en bättre värld för oss alla.

Vår värld kommer snart att vara helt ny och annorlunda. Det är upp till oss själva om vi vill känna igen tidens tecken och agera utifrån dem.

Res dig upp, människa, och bli ljus.

Glad 4 juli till er alla,

brah


Image
Image
Image
Image

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
In the descent from Heaven, the feather learns to fly.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.
Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.
Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

Image
Image
Image

Image
Image

brahbata.space

Image

Locked