Zemská hlídka – Bodhisattva

Zlaté město v oblacích. Místo, kde se nacházíte.
Locked
User avatar
brahbata
Site Admin
Posts: 3415
Joined: Fri Jan 24, 2020 4:20 am
Location: HombergOhm - Germany
Contact:

Zemská hlídka – Bodhisattva

Post by brahbata » Mon Jun 28, 2021 6:32 pm

Image
Image


bódhisattva

1.


Jaké poznání tu máme získat? Žádné poznání. Jsme tu, abychom získali moudrost. Jsem tu, abychom se vzdělávali. Jsem učenec, proto jsem učitel. Političtí vůdci této planety zvané Země, nevěřím vám. Nevěřím vám. Neposlouchám vás. Jste jen nástroje. Svou takzvanou moc používáte k tomu, abyste na své lidi - o které byste se měli starat - uvrhli nepořádek, útlak a zmatek. Nechci vás obviňovat, člověk by měl obviňovat pouze sám sebe. Přesto vás nenásleduji. Náboženští vůdci, žádám vás, abyste se věnovali své vášni. Nechte ostatní, ať se věnují své vášni. Šířte své poselství. Bez ohledu na to, co vás mate - následujte světlo. Světlo, které božský Otec nechává zářit ve vás a na vás. Buďte svobodní - nebuďte otroky - nebuďte ani otroky své vlastní mysli, ani následovníky mysli jiné. Mír všem bytostem. Nejsem tu jen proto, abych se staral o svůj vlastní druh. Jsem tu, abych se staral o všechny druhy. O ty potlačované i utlačující. Jsem jiskra. Proměním se v plamen. Srdce bude vládnout nad myslí. Tomu se říká duch.

2.

Tato matka Země je živá, posvátná a stvořená jako škola. Dnešní povrch Země "ovládaný" anonymními takzvanými "vůdci" je skutečně ghetto. Země je zčásti dutá. Uvnitř žije svatý lid - od věků. V průběhu dějin této planety docházelo k různým a neustálým (tedy stálým) kontaktům se stvořením pocházejícím z jiných planet. Někteří přišli jako učitelé - jiní si nás přišli podmanit.

Image